indragostiti prin ploaia de’amintiri

..Ploua… e intuneric… mi-am luat umbrela si am iesit afara… de obicei ploaia ma deprima.. dar nu si de data asta… acum imi da chiar o stare euforica…

… ma plimb pe strazile pustii… ici..colo cate un trecator grabit..sa ajunga la destinatie.. dar eu nu ma duc nicaieri.. eu ascult ploaia… ascult cum trece prin timp…… vad cateva perechi de indrgostiti.. mi se pare ca merg chiar mai incet decat mine… probabil pentru ei.. nu trece timpul.. ci ei trec prin timp… si prin picaturile de ploaie calda…..

…….ii vad cum se opresc dintr-o data in mijlocul drumului..sau pe cate o alee intunecata si se saruta  indelung.. nici macar nu-i deranjeaza apa care ajunge in cateva secunde pana la piele… iar eu zambesc ……. zambesc si merg mai departe invartind umbrela…………….

………… gandurile mi-au zburat deja la vremurile cand alergam prin ploaie… .. prin ploaia aceea torentiala din mijlocul verii… care te ia pe nepregatite…. avea un miros specific….. mirosea aaaa……… a parfumul tau impregnat in tricoul… ala care-mi venea atat de larg…  mi se deruleaza in minte imagini de care uitasem cu desavasire… iti simt bustul gol lipit de mine… erai atat de cald..incat degetele mele pareau inghetate…

………….zambesc inca o data…. inchid umbrela si las ploaia sa-mi curete sufletul………  in singuratate…… in intuneric…….. in speranta………

12 responses to this post.

  1. Posted by Finu on 19/10/2010 at 4:26 pm

    ploua infernal si noi ne iubeam prin mansarde. prin cerul ferestrei prin cerul oval norii curgeau in luna lui marte! PS nu ma iubeam cu tine

    Răspunde

  2. Nice post ^_^

    Răspunde

  3. double post:)) http://szmile.blogspot.com/ …apropo de ploia ta scrisesem si eu ceva mai demult aici ^^

    Răspunde

  4. e superba

    Răspunde

  5. Posted by isabela on 04/06/2011 at 9:02 pm

    eu mam indragostit de un prieten de al meu cand ploaua eram in statie asteptam sa vina autobuzul si m gandeam la el si apare dintr-o data si imi zice buna chiar la tne ma gandeam si eu de atunci il plac dar imi e rusine sa ii zic

    Răspunde

  6. Posted by cristinuta on 25/06/2011 at 9:45 am

    excelente, mau rascolit amintirile

    Răspunde

    • Posted by Thais on 27/06/2011 at 3:50 pm

      am scris-o acum atata vreme ca-i extrem de greu sa mai rascoleasca ceva.. si totusi.. urat “avatar” ti-au pus astia de la wordpress:-s

      Răspunde

  7. [...] scris acum ceva vreme un articol: “Indragostiti in ploaia de amintiri” .. ei bine articolul asta este cel mai citit, are zilnic cel putin 19 vizualizari, in [...]

    Răspunde

  8. [...] mai vizualizate posturi indragostiti prin ploaia de'amintiriHai Pinocchio, mai spune-mi o minciuna!ce vreau de la tine?oameni frustrati..dialog cu cealalta [...]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

