De ce sa incepi intotdeauna cu inceputul?..

Niciodata nu mi-au placut inceputurile.. si uite ca in fiecare zi ma lovesc de ele. Ca si voi de altfel.. toti avem inceputuri. Azi mi-am propus sa fac ceva nou si uite asa mi-a venit ideea de a face un blog. Idee venita din lenea constructiva cum zicea Alexa[ b4dc.wordpress.com ]. Ei bine si cand te plictisesti incepi sa faci lucruri care sa-i plictiseasca si pe altii. Si cum ii poti plictisii pe altii daca nu postand ziua ce ai visat noaptea.. sau de ce nu.. sa postezi noaptea cine stie ce aberatii de peste zi. Si uite asa m-am ales cu o mica dilema… cu ce sa incep, ce subiect sa abordez pentru primul post (chiar daca teoretic asta e primul)* .. asa e cand ai prea multe idei si toate se lupta sa castige, cand fiecare vrea sa fie prima si tu in loc sa iti limpezesti mintea te trezesti bulversat. Din cursa asta de idei totusi s-a remarcat o intrebare care a rasuflat(dulceag revoltata): De ce sa incepi intotdeauna cu inceputul?

5 responses to this post.

  1. Posted by alexaxela on 24/06/2009 at 7:26 pm

    Vezi ca se poate?
    La cat mai multe post-uri si cati mai multi vizitatori :*

    Răspunde

  2. Posted by alexaxela on 25/06/2009 at 10:12 am

    Am revenit cu un nou comentariu, chiar dacă îţi monopoilzez blog-l pentru ideile mele…
    M-am gândit la întrebarea de la începutul postului…
    Răspunsul e foarte simplu. Nu dăm start altei activităţi cu începutul, ci cu sfârşitul- chiar dacă pare aberant, aşa este…
    De câte ori nu ţi s-a părut că un sfârşit mai puţin plăcut nu te-a ambiţionat sau nu te-a ajutat să începi ceva nou şi care probabil te reprezintă mai mult?

    Orice sfărşit eu un început, iar orice început are un sfârşit… şi aşa mai departe.

    Concluzia: ceea ce ai început tu-adică nu blog îţi va mânca destul de multe resurse, asta dacă vrei să fie apreciat🙂
    P.C.: Pe cine iubeşte Alexa? ;;)

    Răspunde

    • Posted by alexaxela on 25/06/2009 at 10:15 am

      Sunt analfabetă… ca de obicei :))
      Deci:
      – „blog-ul”
      – ” e un început”
      Asta e erata :))

      Răspunde

  3. Posted by Roxana on 26/06/2009 at 7:53 pm

    Bineinteles ca Alexa este analfabeta! De cate ori ti-a zis doamna diriginta ca nu se incepe cu „deci”???>:)
    Deci [ :)) ], Taisia, mai nou gandurile tale nu se mai lovesc intre ele, se lovesc acum si de pagina din Word. Good work!
    PS: Alexa, tot analfabeta mea ramai :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

