calmant ptr. femei nervoase

Femeile si barbatii tind sa aiba tipuri diferite de tulburari psihologice pe care le manifesta in conditii de stres, se arata intr-un articol aparut in publicatia ScienceDaily. Se pare ca, in imprejurari extrem de stresante, femeile sunt mult mai predispuse depresiei si tulburarilor de anxietate decat barbatii, in timp ce acestia, in aceleasi conditii de stres, devin mult mai usor dependenti de alcool si resimt nevoia de a consuma alcool.

Asa cum barbatii si-au gasit alinarea in alcool.. femeilor li se recomanda ceaiul.

…..instructiunile de utilizare sunt descrise in imagine.. (click)


9 responses to this post.

  1. cat de tare e poza..nota 10 :d

    Răspunde

  2. adevarat…da a mea are alte intrebuintari :))

    Răspunde

  3. Posted by gogu on 03/03/2010 at 12:31 am

    cred ca avem „mica-mare” problema=)) daca se scoala plicu de ceai inseamna ca bei un tea-latte? :)) am si eu o intrebare: am facut sex cu o fata. va rog sa-mi raspundeti!!!! =)) asta „in memoriam” forumului care ne-a „educat” =))

    Răspunde

  4. Posted by mazgalica on 20/09/2010 at 7:44 pm

    Va lasati voi bijuteriile in apa fierbinte :P?

    Răspunde

  5. Posted by lili on 02/01/2011 at 9:22 pm

    daca da randament folosesc si eu asa ceva (ceai)

    Răspunde

Lasă un răspuns

