scuze de clasa a III-a

Ora de romana :  13:13 /   03.03.2003 2010

profa : trebuia sa le pun baietilor astora cate un 10 ca s-au facut de ras acolo..

Bianca : si mie..si mie !

profa : a da si tie..

profa : hai sa vedem compunerea ptr. azi

corul : care compunere :-/ ???!!!!

profa : cum care ..paralela literara

corul : pai aia-i compunere ??? liniste

profa : domnisoara Stanescu..

Staneasca : n-am scris

profa : pai de ce ?

Staneasca : eee am ajuns la 7 aseara acasa, am avut de scris si la mate si la info ..am avut si alta treaba. Am uitat ! (din seria : ce ma futi la icre cu tema ta, n-am scris si gata)

profa : Teodorescu ?

Teodorescu : « da din umeri » ( ca de obicei)

profa: Pirvulescu!?

Pirvulescu: n-am stiut ca avem tema..

profa: Mindaianu?

Mindaianu: da pe Bianca de ce ati sarit-o..

profa : ptr. ca are nota😐 .. Filip ?

Filip : n-am fost la sfarsitul orei.. n-am auzit tema..

……………………………………………………………………………………….

profa: (deja enervata si sictirita).. iara incepeti.. ar trebui sa va pun asa cate un 2 sa va invatati minte… Panaitescu ?

Panaitescu : mi-am uitat caietu’ acasa… (in baie..n.n.).. [n.n= nota autorului]

corul : :)))))))))))) :))))))) :)))))) you idiot :))

..

(scuze ca v-am facut vedete…)


3 responses to this post.

  1. Posted by gogu on 03/03/2010 at 10:51 pm

    nu ma:)) si-a uitat caietu in chiuveta in care curgea apa si s-a sters tema=))) asa e mai plauzibil… s-a scurs apa sau… nu=)) oriCUM:))

    Răspunde

  2. Posted by Thais on 03/03/2010 at 10:55 pm

    postul asta e cu dedicatie… daca nu te-ai prins:))inseamna ca nu-i ptr. tine;)

    Răspunde

Lasă un răspuns

