gogule mananci rahat.. 1

Pentru ca asta e primul post din categoria „gogule mananci rahat”.. sunt nevoita sa va explic cate ceva:

  1. o sa scriu numai cu negru.. in semn de doliu ..ptr. atata prostie
  2. in fiecare post or sa fie cate 7 intrebari idioate de la oameni si mai idioti
  3. daca va simtiti in stare sa raspundeti.. nu va impiedica nimeni
  4. nu suntem raspunzatori ptr. atacurile de ras.. (daca vi se pune samanta in gat.. e doar vina voastra)
  5. daca vi se face rau de la atata incultura si lipsa de informare.. luati o pauza
  6. daca nu vi se pare nimic ciudat in cele de mai jos.. ar fi bine sa nu cititi mai departe..
  7. .. spor la ras:)si la inchinat
  • buna.Am 20 de ani si am repetat de mai multe ori sexul.Este super.Vreau sa va intreb daca ai de exemplu 12 ani si o faci,este posibil sa ramai insarcinata??
  • Am 12 ani si mi-a venit ciclul.Pot sa imi incep viata sexuala?

  • daca faci sex oral fara prezervativ se poate ca partenera de viata sa ramana insarcinata?

  • am observat ca baietii sunt mai atrasi de fetele care au deja menstruatie.este adevarat?

  • Sunt femeie am 16 ani vreau sa intreb care este virsta cind de acuma femeile trebuie sa faca sex..
  • sunt femeie casatorita de doi ani ,iar de multe ori in timpul actului sexual elimin o cantitate mare de lichid asemanator urinei.sub noi se formeaza o balta,de cate ori sunt satisfacuta.ce se intampla?

  • SUNT FATA AM 21 DE ANI SI VREAU SA VA INTREB CUM E SA AI ORGASM

important: pentru veridicitatea informatiilor intrebarile au fost postate in forma bruta, necorectate din niciun punct de vedere

11 responses to this post.

  1. Posted by gogu on 08/03/2010 at 3:49 pm

    1) daca faci sex oral fara prezervativ se poate ca partenera de viata sa ramana insarcinata? RASPUNS: partenera de sex poate sa ramana insarcinata, aia de viata doar cu buza sparta=))
    2) am observat ca baietii sunt mai atrasi de fetele care au deja menstruatie.este adevarat? RASPUNS:
    am observat ca fetele sunt mai atrase de baietii care au deja mercedes, e adevarat? :))
    3) unt femeie casatorita de doi ani ,iar de multe ori in timpul actului sexual elimin o cantitate mare de lichid asemanator urinei.sub noi se formeaza o balta,de cate ori sunt satisfacuta.ce se intampla?
    RASPUNS: ai sindromul Niagara, odata ce incepe sa te „inunde”, il lasi balta:))

    Răspunde

  2. :)) aveam si eu o rubrica..’doctorul plictisit raspunde’..tot cu astfel de specimene🙂

    Răspunde

    • Posted by Thais on 08/03/2010 at 3:54 pm

      da numai ca aici ii las pe altii sa raspunda:))=))…iar asta cu sindromul niagara:)) e inegalabila

      Răspunde

  3. Posted by lazar on 08/03/2010 at 3:56 pm

    doamne…ce oameni….e ca aia care zicea ca iti iese pserma din sex…=))

    Răspunde

    • Posted by gogu on 09/03/2010 at 6:02 pm

      cred ca pserma din secs nu poate sa iasa dar secs din pserma se poate. Am o intrebare am facut-o de mii de ori si imi place! va rog sa-mi raspundeti URGENT. Instalez windowsuri, termopane, usi blindade de masina, produc la comanda lapte praf lichefiat si vand tamagoci level 2012 cu turbo vibratii. Vand paine FELATA din faina INTEGRA. Cumpar clitoris 2000 pt masina de spalat zanussi, rog seriozitate!

      Răspunde

  4. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 1:35 pm

    :))) bun gogu asta

    Răspunde

Lasă un răspuns

