gogule mananci rahat.. 6

  • Cum se face mansturbarea? La baieti .. am 15 ani si sunt virgin are ceva ?
  • pe la 14 ani iti vine asa o pofta de sex , e adevarat ? sau e normal ? Cum voi putea face primul pas ?(sunt baiat, 14 ani)
  • Cum pot sa atrag o fata ? Adik cum pot s-o bag in pat ? :)) fetele se masturbeaza??de la varsta de 14 ani ?? (sigur esti sosia celui de mai sus)
  • de ce ma doare burta daca stau pe burta atunci cand ma culc cu prietenul meu? (cum te culci cu el pe burta?)
  • cum se folosesc absorbantele?mi-a venit si nu stiu cum sa pun un tampon! AJUTATI UN COPIL SARMAN! prietenul mi-a zis ca se pun prin urechi. e adevarat.. si doare? .. (nush ce te doare pe tine.. dar pe mine ma doare de la atata prostie)
  • Sunt fata,15ani si am o intrebare cand le vine baietilor pt.prima data sperma? (cand o cheama)
  • Cum imi dau seama daca mai sunt virgina? Daca sunt virgina imi pot vedea himenul in oglina daca imi despart picioarele?Eu m-am uitat o data si nu l-am vazut. Asta inseamna ca nu mai sunt virgina? (inseamna ca n-ai departat destul)

6 responses to this post.

  1. Posted by gogu on 12/03/2010 at 11:44 pm

    4) pt ca prietenul tau nu e bun de patura
    5) de fapt se baga in nas, sa vada toata lumea ca ti-a venit… prietenul
    6) niciodata, e tot timpul acolo
    7) ti-ai pierdut himenul la zoo cand hraneai maimute.

    Răspunde

  2. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 1:44 pm

    daca tzi-a zis ca prin urechi.. a vazut filmul gresit..
    corect sa pun in nas:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

