gogule mananci rahat.. 7

  • Sunt baiat si am 15 ani.Am o intrebare ce trebuie sa faci ca sa exciti o fata?Si cum trebuie sa-i propui sa faca sex?
  • Cum as putea sa ma ingras?Care este greutatea medie la care o fata de 14 ani si 4 luni ar arata bine?
  • Sunt baiat . Sunt indragostit . Vreau sex . Ea nu ma place . Ce sa fac ? Cum exciti o fata cel mai tare ? NU glumesc !!! (ce mai telegrama:)) si nu glumeste)
  • Salut sunt baiat si am 15 ani.Am o problema, fiecare data cand am un act sexual nu am ejaculari de sperma. Care poate fi problema.. (pai ai chemat-o ca sa vina?)
  • Am si eu o intrebare:am un prieten de 2 ani si avem relatii sexuale de un an,am facut dragoste si cu prezervativ si fara.Vreau sa stiu daca exista riscul sa raman insarcinata daca facem sex neprotejat dar el nu ejaculeaza in mine?
  • am si eu o intrebare daca nu e cu suparare…..e normal ca sperma partenerului sa fie amara, foarte amara? (nu e cu suparare:)) e cu gust nasol)
  • AM PRIETENA ,POT SA FAC SEX?


8 responses to this post.

  1. Posted by gogu on 14/03/2010 at 12:53 am

    1) ii arati contul plin, apoi o chemi la vila la snagov
    2) imprumuta niste sperma amara de la nr 6, te ingrasi garantat
    4) esti fata sau manuela nu-si face treaba:)) act sexual la el inseamna mancatul cerealelor in poala, cand se uita la lazy blown:X
    5) la cat esti de fututa la creier, ramai insarcinata si daca visezi ca-si da drumu langa tine:))
    6) de unde sa stiu eu ce ii dai sa manace… daca il tii doar pe spanac ce vrei sa iasa? olaa-laaa?
    7) am bicicleta, pot sa mananc alune?

    Răspunde

  2. Posted by mazzy on 14/03/2010 at 1:52 am

    de unde naiba le iei? sunt incredibile :)))

    Răspunde

    • Posted by Thais on 14/03/2010 at 5:06 pm

      de pe … un site pentru elevi si studenti… aparent inocent:))dar daca sapi mai adanc ..dai peste.. „ring my bells”

      Răspunde

  3. Posted by mama ta on 28/03/2010 at 12:14 am

    taisa, iti propun sa facem sex.

    Răspunde

  4. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 1:45 pm

    ma de cand zici ca vii la mine si …

    Răspunde

Lasă un răspuns

