gogule mananci rahat.. 9

  • am 15 ani si sunt fata si vreau sa intreb ceva important in numele a mai multor fete. Introducerea degetului in vagin poate provoca hemoragii?
  • Ma numesc Vlad si as vrea sa stiu daca dupa ejaculare,trebuie schibat prezervativul,sau ramane acel prezervativ? ( tu vrei sa faci cocktail?)
  • Buna.Am si eu o intrebare:dupa ce baiatul a avut erectie de ce nu-i place sa i se mai faca sex oral? (???? ??? ??)
  • poti ramane insarcinata fara penetrare?
  • am 15 ani si sunt baiat as vrea sa stiu daca este normal sa fi facut sex pana acu . eu oricum am facut (..altu’ care se lauda)
  • As vrea sa stiu: 1.Se poate face sex la 12 ani? 2.Cati ani trebuie sa ai pt a face sex?? (dc naiba is 2 intrebari ptr acelasi rahat?)
  • o intrebare stupida sa spun acuma dragostea cu 3 femei la cine sa leo ei primu nush cu care sa incep (deci are 3 femei si nu stie cu care sa inceapa?)

material optional:

Hey!Eu am facut sex cu prietenul meu de18 ani,iar eu am 15 ani!Ieri am fost la o doctorita mea si mi-a spus ca am ramas gravida!Cum sa le zic parintilor mei asta?Sunt in luna a TREIA nu se prea vede!Dar doctorita mi-a spus ca numai pot sa avortez.Dar ma bucur..oricum vroiam sa am copiii.Pa

dupa 2 saptamani:

Ms tuturor fetelor care mi-au dat sfaturi in legatura cu sarcina mea,si chiar mia-ti deschis ochii,mai ales fata a doua,pana in Iunie mai pot sa fac scoala..si atunci mai vad eu..continui cumva..dar am noroc mare..ca cum a auzit prietenul meu ca sunt gravida..m-a cerut imediat ca sotie!Si ne vom casatori..cu acordul parintilor mei..nunta,..daca merge totul bine va fi in 28 august..de ziua mea!

6 responses to this post.

  1. Ahh…. din ce in ce mai interesant:)))

    Cat despre „materialul optinal”, ce sa vezi, ii merge bine fetei:)))))) oricum voia copii =))

    Doamne, in ce lume/tara traim:))

    Răspunde

    • Posted by Thais on 23/03/2010 at 5:50 pm

      oricum „tipa” ne tine la curent a zis k acum e in luna a 6-a si ca vomita k o gaina da e fericita:)))

      Răspunde

  2. Posted by gogu on 16/03/2010 at 9:20 pm

    1) ceva mai rau decat hemoragia- orgasmul
    2) dupa ejaculare de regula schimbi partenera
    3) daca ai gura Razatoare, de ce fug toti morcovii de tine?
    4) poti sa ramai insarcinata si fara sa fii mancat macaroane.
    5) i-a cazut netu… continuarea era „eu oricum am facut curat in camera mea ca sa ma lase mama la mitu-chitu in uikend ca sa mananc inghetati si vate pe bat.
    6) am si eu 2 intrebari: 1) la ce ora se mananca legume 4) de ce nu au elefantii acces la McDrive?
    7) e nascut la cernobal si are 3 maini, daia scrie asa prost ca nu stie cu care sa tasteze

    o) hey am un prieten gay care se fute in cur in draci si de curand a fost la dentist si i-a zis ca are sifilis, cum sa le spuna prietenilor sai? eh nu conteaza oricum vroia de mult sa aiba doua boli care sa inceapa cu S (Sifilis si Sida)

    Răspunde

  3. aia la 15 ani vroia copii ?! plm…s-a plictisit de papusi si hannah montana?:|

    Răspunde

    • Posted by Thais on 17/03/2010 at 7:32 pm

      buna asta cu hannah montana:)) sper ca ais cris bine k m-am luat dupa tine .. s-a tampit lumea cu fatuca asta

      Răspunde

Lasă un răspuns

