gogule mananci rahat.. 14

  • AM UN PRIETEN DE 17 ANI.AM 12 ANI,cand ma atinge nu ma excit. de ce nu se intampla chestia asta?
  • Sunt baiat si am 20 de an. Am o viata sexuala destul de proasta pentru ca toate fetele cu care am facut sex s-au vaietat ca am pinisul prea mare ca de obicei. Ieri dimineata l-am masurat si avea 25 de cm. Spuneti-mi ce pot sa fac in aceasta problema. (mai da si la altii domn’le)
  • Am 21 ani si sunt baiat. Am un pe^nis de numai 12 cm. Trei fete mi-au dat papucii cand am vrut sa facem dragoste, la vederea pe^nisului si mi-au spus ca il am prea mic. Imi puteti spune niste metode de marire a pe^isului. Va rog frumos. (cere-i aluia de mai sus.. sau traiti in simbioza:) )
  • Este posibil ca o fata care este virgina sa ramana gravida daca a ajuns sperma la clitoris)?
  • de fiecare data cand fac sex ma doare ca si cum ar fi prima data.va rog ajutati-ma.cand o fac cu alcineva in afara de prietenu meu nu ma prea doare (vad ca ai gasit solutia singura:))) )
  • Am 15 ani, sunt fata si am 2 intrebari care ma macina.daca sperma ajunge pe chiloti pe exterior, sau dak tipul s-a masturbat, si cu mana respectiva \\\”ma manghia\\\” la suprafata, posibil sa raman insarcinata??? (posibil ..la suprafata sa ramai)
  • va rog sa imi spuneti daca trebuie sa tund parul pubian inainte de a ajunge la un act sexual.am par pubian,vocea mi s-a ingrosatsi cand ma masturbez ,ajungand la orgasm imi da sperma ,in cantitati mici.asta inseamna ca sunt la pubertate?va rog sa imi raspundeti.am 14 jumate.

material optional:

problemele unora de viata si de moarte.. va rugam sa cititi cu atentie si seriozitate.

Avertisment: poate provoca insomnii si framantari ale constiintei

am si eu o intrebare..am in clasa o colega care se tot lauda cu virginitatea ei si ne-a povestit ca mama ei a dus-o la ginecolog, iar noi am intrebat-o ce i-a facut..ne-a povestit ca la control a pus-o cu picioarele desfacute si a controlat-o la ovare cu 2 degete bagate in… eu din cate stiam atunci cand esti virgina medicul nu iti baga 2 degete la control ca s-ar putea sa te dezvirgineze..fata aia ne minte ca e virgina?

5 responses to this post.

  1. Posted by gogu on 24/03/2010 at 12:40 am

    1) pentru ca n-ai mancat morcovi si brocolli:D
    2) fa-i nod la baza:-?? poarta-l ca cravata la o camasa crem:D
    3) iti bagi pula in priza si datorita inductatei ti se mareste cu 220… mm
    4) sperma nu face autostopu deci sandwisu cu cascaval nu are bolovani!
    5) zi-i lu prietenu tau sa-si schimbe bateriile si sa se dea pe treapta 2, si eventual i-ati altu portocaliu, exita mai bine ca ala mov:|
    6) e posibil sa ramai in interior la fel de proasta, in exterior o sa-ti creasca clitoris unde te-a mangaiat el, asa ca o sa fii prima „femeie” cu clit pe rotula!!
    7) 14 jumate ce? paru pubian?:))

    o) va minte ca are mama:)) cred ca are un prieten pedofil si altu strungar care se joaca de-a montatu de robineti pe unde prinde.

    Răspunde

  2. a 5a e geniala:)))

    iar pentru al doilea:)) mi-a adus aminte:)) de cineva, nu mai stiu exact cine:)) care zicea ca a avut un vis ca o avea prea lunga si iesea afara din pantaloni:)) si nu stia ce sa faca si a inceput sa o infasoare in jurul taliei ca altceva nu mai era de facut:))
    =))=))

    Răspunde

  3. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 2:05 pm

    acuma se lauda lumea cu virginitatea?.. asa am ajuns:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

