gogule mananci rahat.. 16

  • Am cosuri, par la subrat si in zona intima, am lichidul acela alb care imi inunda tot chilotul,ma doare burta cu vreo 4-5 centimetrii deasupra zonei intime(NU STAU PE ASFALT SAU CIMENT) iar sanii mai au o lungime de 7-8 centimetrii. Am 12 ani si 7 luni. Imi vine ciclul?
  • am 17 ani si dupa ce am facut sex prima ora ma excit din orice lucru pe care il vad legat de sex. Ce trebuie sa fac?
  • o fac de la 8 ani .am 13.Ma schimb dupa ce fac sex?
  • Am facut-o cu un baiat din clasa mea.Ce super a fost!E tare bun in pat!Normal am folosit prezervative cu aroma de capsuni…Pa,pa.
  • Sunt fata si am 13 ani . As vrea sa intreb : Doare rau ciclu prima oara ???/
  • sunt baiat am 13 ani shi dak imi ating capu lu’ domn penis ma dore ingrozitor ce o sa ma fc cand o sa folosesc prezervativul ???
  • am 19 ani. baiat am un testicul mare si celalalt foart, foarte mic. ce efecte pote avea cast lucru, ce sa fac???

material optional:

buna!sunt o fata de 18 ani si am 2 iubiti si ei cam vor sa faca sex cu mine in fiecare noapte pana acum nu am facut decat de 10 ori(in secret).ce sa spun,mama mea nu ma lasa sa fac sex zice:”hai draga mea nu acum!”,ea nu stie ca eu am facut sex crede ca doar,uite o intamplare:deci mama nu stiue de nici unul dintre iubitii mei si unul a venit odata la mine(il cheama radu,si are 19 si jumate ani)fireste mama credea ca e doar un coleg si el a zis mamei mele ca mergem sa invatam pt scoala(mergem la aceasi)si cand am ajuns in camera mea el mi-a dat jos sutienul si am facut sex,apoi in alta zi celalalt baiat si am mers la el mintindo pe mama ca merg la o prietena si am facut sex,sunt obsedata de sex si iubiti mei facem mereu dar mama era sa afle ce sa fac,vreau sa fac sex!?

dupa cum zice si ea: „ce sa fac,vreau sa fac sex!?”…:-?

6 responses to this post.

  1. Posted by mama ta on 28/03/2010 at 1:18 am

    taisa, faci sex cu mine?

    Răspunde

  2. numarul (4) defapt ce voia??:))
    si ce raspuns i s-o fi dat?? =))

    Răspunde

  3. Posted by gogu on 28/03/2010 at 10:29 pm

    1) credeam ca-i baiat la inceput:)) cum plm ii inunda tot chilotu? asta n-are robinet sau se scurge prin toate gaurile?
    2) te invata el ce sa faci, baie libera sa ai
    3) si eu fac patu tot de la 8 ani, ma schimb dupa ora de vara:))
    4) e bun e bun daca era de capsuni normal:)) ati folosit si frisca dietetica sau voi mergeti pe sistemul 4×4, va inamoliti in fiecare balta:>
    5) mananca 2-3 mentosane si nu mai simti nimic, absolut nimic, problema e ca is asa te tari incat nu mai pleaca ciclu si pe deasupra vine si mentolat…
    6) o sa folosesti salam de sibiu cu striatii
    7) umfla-l ca pe baloane:-?? o sa-ti cada o mana daca nu mananci morcovi fierti in zeama de cocos

    o) am 3 vecine si 4 mame abonate nu stiu cum sa fac sa nu afle una de cealalta, imi e foarte greu sa fac tot ce-mi cer ele, ai ales ca pentru unele cerinte ai nevoie de multa experienta, am doar 18 ani si nu iau ‘vitanime” dar am inceput sa obosesc in fiecare zi hata hata.. ce sa fac daca m-am oferit sa le fac piata in fiecare zi?😐

    Răspunde

  4. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 2:09 pm

    nu mai pot .. dumnezeuleeee

    Răspunde

Lasă un răspuns

