gogule mananci rahat.. 18

  • Mi-a intarziat menstruatia timp de 2 saptamani si nu am avut relatii sexuale.Credeti ca pot fi insarcinata????
  • sal care e diferenta dintre sperma si orgasm? (o milisecunda)
  • Cum se dezvolta un penis mai stiintific?? (cine-i stiintific ma penisu’?)
  • pe data de 7 august 2006 mia venit ciclul cat ar putea sa tina?am 12 ani
  • Daca nu faci sex cu prezervativ este posibil sa primesti boli chiar daca ai 14 ani si o faci cu o partenera de 14-15 ani?
  • Am si eu o intrebare…sunt fata si ma masturbez…exista riscul sa raman gravida?
  • baiat…14 ani… dilema: daca penisul meu are 15 cm in erectie ce marime ar trebui sa iau la prezervativ?! vreau sa stiu dinainte ce tre sa cumpar

material optional:

help!!!am 11 ani si sunt fata.un coleg din clasa m-a intrebat daca vreau sa fac sex cu el.eu i-am raspuns ca nu as faceo niciodata cu el,la varsta mea.din momentul acela ii pune pe toti colegii sa ma intrebe.nu mai suport.intro zi a venit la mine la usa si a deschis mama usa.am iesit eu si ma intrebat acelasi lucru.eu i-am spus ca nu doresc sa fac…cu el.nu mai suport.este nebun.imi aduce flori,scrisori de la el in posta.ce sa ii fac

8 responses to this post.

  1. 1. mi-a intarziat bumerangul 2 zile, sa-l mai astept?
    2. doua milisecungi:))
    3. ii cresc dioptriile la coae
    4. cam 3 milisecungi
    5. nu. daca o faci cu o partenera de 15.02 ani iei sida, daca o faci cu una de 15.03 iei hiv, iar daca o faci cu una de 15.69 iei sifilis
    6. da, o sa-ti creasca degete cu buric
    7. ia unu de 20 pe 20 si volum 20 milisecungi desigur

    o) dai 4-5 milisecungi la baie si ii trece

    Răspunde

  2. Posted by Thais on 30/03/2010 at 12:07 am

    da ce s ma eu? papusa ta?:))

    Răspunde

  3. Posted by mama ta on 30/03/2010 at 8:54 pm

    vezi taisa? daca nu faci sex cu mine, o sa te intrebe toti asta si o sa iti trimit si eu scrisori si chestii din astea.

    Răspunde

  4. Posted by mama ta on 30/03/2010 at 8:59 pm

    da sunt cam analfabet asa, mai bine iti dau mail!
    sau agramat?

    Răspunde

Lasă un răspuns

