*bababa.. noi sa fim sanatosi:)

.. imi e somn…asta e cel mai grozav inceput de post.. deja vad cum va cuprinde lenea :)) si cum va piere cheful de citit..

va previn.. asta e un post in care o sa ma vait.. nu stiu inca de ce anume dar gasesc eu ceva:))..

dupa cum ziceam imi e somn si mor de oboseala.. si e doar 8:00PM..ptr analfabeti asta inseamna 20:00.. .. da’ sunt fericita ca m-am asezat in fund pe scaun..(:| ca de azi de dimineata am facut numai curat curat curat:)) ca un robot caruia i s-a stricat functia de oprire..si de parca n-ar fi suficient mai sunt si exagerat de racita… cu nasu’n pioneze, cu febra dureri de „creier”, ameteli, intepaturi pe ici pe colea si o voce de barbat la 25 de ani (cum ii place domului Arpad :))sa zica cand raspunde la telefon)

si cand ma gandesc ca dragii mei colegi au fost la scoala azi .. teoretic.. ca mai mult au stat la o tigara si un pahar de bere sau ceai pe la eric sau julia in curtea liceului cu burta la soare si-au frecat-o toata ziua … iar cobza(de la raceala) de mine a stat acasa sa faca curatenia de primavara, in curent si cu manile in apa, inhaland praful ce iesea din covoare.. imi vine sa ma apuc de par si sa ma trantesc in fata televizorului.. ceea ce o sa si fac :))

si va sa zica maine trebuie sa ma duc la scoala:)).. maine .. cand nu mai leneveste nimeni ..cand toti profesorii or sa fie prezenti si cu chef de ore .. eaxact maine ma duc si eu sa vad cum mai misca treaba ..

…………………………….ce zile-mi gasesc si eu[-(..

voi sa fiti sanatosi.. hai seara buna;)

4 responses to this post.

  1. bababa ai batut cu mana covoru? sau de ce o sa te aud maine vaitandu-te ca te doare mana?

    Răspunde

  2. Posted by what zha fucka i ia io on 31/03/2010 at 10:39 pm

    nam citit postu k mie lene :)) dar cea dea 2 a poza , aia q POOF ,ma trimite cu gandu la FATA DE CAINE :)))

    Răspunde

  3. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 2:10 pm

    oare dece nu ma mira:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

