gogule mananci rahat.. 20

material optional: absolut genial:) da-i play

stiu ca nu are legatura cu gogu da’ :-??asa ca fapt divers:|

  • Buna.am 13 ani si sunt fata. ciclul mi-a venit acum 3 luni,dar de atunci n-a mai venit deloc.trebuie sa precizez ca mi-am inceput viata sexuala imediat dupa ce mi-a trecut primul ciclu(adica am facut sex) . pot fi insarcinata?
  • Buey am si yo o problema sunt baiat dc nu mi se mai ridica la ora 5 de dimineatza k acuma invat de dim si nu mai e ca inainte gogu se mai ridica triumfator inspre nord acuma sta mort
  • Buna!Am si eu o problema.Sunt fata si am 15 ani.De acum 2 luni nu mi-a mai venit deloc ciclul.Poate fi ptr ca acum 2 luni am facut sex neprotejat?
  • am 17 ani si as vrea sa fac xxx da nu am cu cine si nu stiu ce sa fac pentru ca simt nevoia de a face xxx
  • se poate avea copii daca esti virgin?
  • m-ar interesa cat tine un act sexual?intre cat si cat?
  • salut , suntem 2 frati ( un frate si o sora) si ne intrebam daca are ceva daca facem sex… lumea zice ca o relatie sexuala intre frati se numeste incest ..dar noi vrem sa o facem cu prezervativ…are ceva ?

One response to this post.

  1. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 2:12 pm

    :Ogenial tipu

    Răspunde

Lasă un răspuns

