gogule mananci rahat.. 22

  • … Sunt baiat … am 13 ani si am un penis foarte mare (20cm) si se scoala fara motiv … ce pot face … am facut si sex dar degeaba ..
  • am 10 ani un baiat din clasa ma place si eu pe el defapt ma iubeste si odta a cazut peste mine m-am simtit excitata si am simtit cum ise ridik
  • cand curge sperma? (cand nu pica)
  • Care poate sami zica si mie ce inseamna a \\\’\\\’regula\\\’\\\’ ?am auzit cuvantul asta si eram cam debusolat…
  • am 16 ani si sunt baiat……….am o mare problema. Acum 2 saptamani eram la o petrecere si m-am imbatat cam tare si am facut sex cu o fata de 12 ani. Partea cea mai proasta e ca nu am folosit prezervativ si am ejaculat in partenera. Ea nu ii venise inca pt prima oara ciclu. Si as vrea sa stiu daca poate ramane insarcinata??????

material optional:

  • B / 16ani am o prietena care de multa vreme ma tot cicaleste sa ne incepem viata sexuala, fiind virgini amandoi, si am acceptat pana la urma desi i-am zis cu cat mai tarziu cu atat mai bn pt ea, Ce pozitie ar trebui sa avem sa nu fie foarte dureros pentru ea, si sa nu fie foarte incomod. ash vrea sa nu ramana cu o amintire urata
  • 16 ani, am un prieten de vreo un an, pe care tot incerc sal conving sa ne dezvirginam dar el ma tot refuza cum ca este mai bine mai tarziu si cum ca nu vrea sa-mi strice copilaria si bla bla bla… cum ash putea sal conving? tin foarte mult la el si vreau acest lucru neaparat

bah voi faceti misto?… cum sa postati pe acelasi forum ..aman2>? :))=)):))

3 responses to this post.

  1. Geniali ultimii doi:))
    Era si mai tare daca punea si ea aceeasi intrebare:)) in ce pozitie, sa nu fie o amintire urata :))

    Răspunde

  2. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 2:15 pm

    astia 2 chiar sunt idioti

    Răspunde

Lasă un răspuns

