gogule mananci rahat.. 23

  • sunt baiat si am 16 ani si mi-am inceput viata sexuala . iar dupa terminarea actului sexual mi s-a inrosit tot penisul si m-a durut. imi puteti spune de ce ?
  • Sunt o fata de 12 si o prietene de-a mea vrea sa faca sex, dar nu stie qm sa-i spuna prietenului ei…
  • sall, sunt cu o fata ji am 16 ani. e innebunita dupa sex. pana akm cred ca a facut-o de vreo 500 si cv de ori. a inceput de la 12 ani.eu tot ii spun sa se opreasca dar ea imi spune ca nu ji ca ar trebui sa o fac ji eu. ce credetzi?
  • care este marimie perfecta a penisului pt o fata?sau femeie?
  • ce te cezvirgimeaza..?? penisul sau sperma..??
  • am aflat ca sunt insarcinata in luna a doua..da nu stiu a cui e copilul..al prietenului meu sau al dusului pentru ca acum 2 luni m-am masturbat cu dusul..
  • Sunt un baiat de 12 ani si am un penis cat tatal meu de 42 de ani mi-e frica de vre-o boala sau ceva de genul asta.Va rog ajutati-ma.Nu am avut contacte sexuala in ultimile 5 saptamani.

material optional:

inainte cu 1luna am facut dragoste cu prietenu meu si am ramas insarcinata nush ce sa fac sunt fff disperata nu vreau sa afle parintzii mei dar sunt o pers care nare prea multzi bani la dispozitzie si nas avea qm sa fac avort (help me)dar mai e o alternativa:sa pastrez copilul.prietenul meu este cu mult mai mare decat mn (yo am 13 si el 19)si a spus ca el accepta si copilu si pe mn dar mie frik ce sa fac?

7 responses to this post.

  1. Penultima e retardata rau :))

    Răspunde

  2. Posted by ready on 07/04/2010 at 6:08 pm

    fato ! nici pula nici sperma nu dezvirgineaza
    papilele gustative in schimb o fac!

    Răspunde

  3. Posted by mama ta on 07/04/2010 at 11:51 pm

    ce te cezvirgimeaza..?? penisul sau sperma..??
    ASTA TREBUIE SA FIE MATERIAL OPTIONAL!!!

    Răspunde

  4. Posted by Ferruccio on 08/04/2010 at 4:19 pm

    Aha… si lumea se mira de ce Romania este o tara asa de inapoiata… Nu stiu sigur, dar cred ca ai aici explicatia:))

    Răspunde

  5. Posted by Thais on 08/04/2010 at 7:51 pm

    ma da nimeni n-a observat faptul ca aia n-are bani sa avorteze da’ are bani sa cresca un copil.???
    sau v-a opturat dusul vederea?

    Răspunde

Lasă un răspuns

