gogule mananci rahat.. 24

  • sal.de unde stie un baiat cand o fata are orgasm?…(baiat,15 ani)
  • sal eu am penisul de 19 cm si am 15 ani exista posibilitate ca atunci cand mil suge cineva sa se inece cu el???
  • de ce femeile tipa cand o fac?
  • deci chiar daca nu mi-a venit ciclul si e pe-aproape sa-mi vina e normal sa-mi miroasa urat?plz rasp repede.am 12 ani mirosul se poate datora si faptului ca nu ma sterg cand fac pipi?
  • Am o problema:mi-au cazut mai in jos sanii,Am nevoie de implanturi la sani, sau cumva de vreo o operatie?
  • cand ar trebui sa imi incep viata sexuala sau mai ales cu cine ar trebui?cum sa ma comport la primul act sexual?va rog mult sa ma ajutati!!!!!!
  • buna sunt m-am masturbat si am ejaculat putin m-am speriat si am vrut sa opresc ejacularea si nu stiam cum. dup vreo 30 sec sa oprit. este ceva rau ca S-A oprit atat de repede? (asta crede ca scula lui e furtunul din mana pompierilor:)))? )

material optional:

am 10 ani si … am facut-o .. sun o fata din clasa a 3- … nu am inca menstruatie … dar mi-a placut foooooooaaaaaarte muuult . de atunci am o dorinta si cand vad baiatul (14 ani) mi se pare ca nu mai pot face nimic pana nu fac sex ! cand il vad pe alex , ne ducem in spatele salii de sport si o facem vreo 15 minute ! ador asta si mi se pare cel mai frumos lucru ! il pop pe alex care m-a invatat asta ! il iubesc din toata inima mea si el la fel pe mine…il ador !


3 responses to this post.

  1. a lui al doilea o fi detasabila:))

    si aia de la materialul optional… she should really get a life :)))

    Răspunde

  2. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 2:19 pm

    :))mai sunt multe?:))

    Răspunde

  3. oare aia de ce nu se sterge?:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

