gogule mananci rahat.. 25

  • am 14 ani si am penisul de 20 cm oare e bn ast opinia voastra (deja m-am plictisit de astia:) )
  • spuneti-mi va rog ce sa ii fac iubitei mele cateluse sa nu mai dea din fund?ma ingrijoreaza se poarta cuidat desi nu e in calduri ce are? (te-ai gandit ca poate danseaza?):))
  • sa pun si intrebarea: am 13 ani si jumatate si acum 2 zile m-am masturbat. am avut surpriza sa ejaculez….what a surprise…dupa o ora, simt ca ma ustura penisul. era rosu ca focul si ma ustura ingrozitor de nu mai puteam sa port chiloti. astazi, vad ca nu ma mai ustura, dar este tot rosu. (dupa cum ziceai .. what a surpriza;))) )
  • buna!eu am 10 ani si sunt baiat.ce inseamna masturbare?mama mi-a dat voie sa ma uit la sex sau asa ceva.ce inseamna aia?
  • Am si eu o intrebare…Am 16 ani si cred ca am penisul prea mic…cam de 12 cm….ce parere aveti..eu am o dezvoltare mai inceata…cred… e normal?credeti, ca ar trebui sa merg la doctorul ginecolog, chiar daca am 12 ani?   ...(mi se pare mie sau te-ai incurcat in cifre:))
  • salut! Am 16 ani si simt nevoia sa o fac!Am un prieten de 18 ani si el a facut-o odata!As vrea sa o fac dar sa nu……….mama a spus ca o sa ma duca la ginecolug peste o luna! Iar dupa acea periodic!Si eu vreau sa raman virgina.
  • hello everybody! am 14-15 ani…penisu meu e bunicel el asa…e vrednic fara discutzie…totusi e cam stramb…am citit pe undeva si-mi amintesc vag ca penisul mai stramb ..asa ca al meu excita fetele mai tare…kiar asa lume draga? care stie sa mi zica si mie….app pt fetele frumoase….idu meu e supermisu1 bagati add!poop

material optional:.. si ptr ca m-am cam saturat de gogu asta.. zic ca ar fi ok sa inchei primul sezon.. saptamana asta:)..

  • intrebare pot ramane insarcina ta sau dezvirginata daca ne-am sarutat dezbraccati.. dar in viata mea nimeni nu mia bagat penisul in asa nu este sparta mai sunt virgina sunt fata 11ani
  • vreau sa stiu cum e cand cineva te mangaie pe clitoris…am auzit ca clitorisul este o umflatura a scalpului …nu stiu daca este adevarat ..
  • vreau sex j nuj kum sa-l conving p iubitul meu… (fata, 10 ani)
  • lume…va rog ff frumos….am fost azi la padure…si de la ora 4….imi sta carul sculat…si nu se mai culca… si daca stau in picioare mi se vede la pantaloni..si krek o obs niste fete..si amu cand scriu mi.. ce naiba sa fac,,??
  • am o nelamurie…mai degraba o teama.chiar la o zi dupa ce mi s-a term menstruatia…am f sex cu pr meu…neprotejat.e a2oara pt amandoi…si e mai mult o joak…dar…de data asta a fostcv mai mult.el si-a retras penisul in mom ejacularii…dar eu nush park imi este frik.as putea ramane insarcinata in conditiile astea?el spune k nu m-a dezvirginat…a fost o incerkre.ce credeti?
  • e bine sa folosesti 2 prezervative deodata la un act sexual ??
  • am shi yo o mica problema, de la un timp pe chilot vad ca imi cad fire de par din vagin, si nu stiu de ce, nu-mi cad multe, dar totusi sunt ingrijorata.Astept raspuns repede, fata 12 ani


One response to this post.

  1. Posted by Andrei on 15/04/2010 at 2:24 pm

    cel mai lung gogu de pana acum… cel putin se termina..
    or fi amuzanti prostii astia da’ tot prosti raman

    Răspunde

Lasă un răspuns

