gogule mananci rahat.. 26

  • fata 14 ani;prietenul meu si-a bagat penisul la mine in pasarica..si a spus sa-i ling penisul ca ii face bine?sa iau asta ca o jignire..sau ca ceva ca de viol? (daca a zis ca-i face bine.. ia-o ca pe un medicament:)) )
  • m-am masturbat cand aveam ciclu ce se poat intampla nu pt mine pt o prietena.. (pai ptr prietena nu se poate intampla nimic:)) )
  • Am un prieten tare „pampalau” da ii dragutz si tin la el, si nu vrea sa ne dezvirginam deoarece zice ca va fi mai bn pt mine mai incolo daca nu facem asta, cum ash putea sa il conving pt ca sunt curioasa sa vad si yo cum e
  • O vecina de a mea are 7 ani si se gindeste numai la sex,la tampoane,absorbante si prezervative(si alte parti intime ale corpului.Ce sa-i fac?(fata,10 ani) (sa-i explici ca tampoanele si prezervativele nu’s parti ale corpului:)) ptr inceput)
  • este posibil sa fiu insarcinata dak nu mi-a venit menstruatia de 65 de zile? va rog sa imi raspundeti?este posibil sa raman insarcina de la masturbare?
  • am 13 ani.am facut sex.cred ca s-a rupt prezerv..m-a pentrat de multe ori.facem sex in fiecare zi.cred ca am ramas insarcinata.ce ma fac? (dupa ce zici.. probabil.. mamica)
  • buna all.am 14 ani.am facut sex si sex oral.sunt dependenta.poate cineva sa-mi exlpice pozitia doogy

material optional:

  • Am 9,7 luni si de la 8 ani mi-a aparut o pata alba care batea in galben.Ce sa fie oare asta?
  • UN prieten de/al meu nu mai e virginde 7 ani , are 13 ani si are un penis gigant in comparatie cu ceilalti de ce?
  • De Ce atunci cand baietii ajung la adolescenta testiculele se lasa in jos? (cica asa le trage gravitatia)
  • p unde sal mangai p pr meu ca sa se excite )?bn dar sa nu ajungem la sex ,sunt fata si am 15 ani si sunt cu un baiat d 17 ani ast rasp
  • Sal!Sunt fata si am 15 ani.Sunt lezbiana.Am deja prieten si am facut sex cu el…..el are 49 ani………dar totusi mie imi place sa fac sex cu el…….am facut odata sex intr-un lift……apoi……..in fan…..la tara……..e ffffffffffffff placut sa faci sex……mai vreau…….
  • sunt fata,am 16 ani si am facut sex neprotejat cu prietenul meu .in curs de 6 saptamani ..la 2 saptamani am luat pastila de a 2a zi.. raman insarcinata?
  • sunt o fata de 13 an si am sanele lasate ce sa fac?

One response to this post.

  1. de unde le scoti pe astea? ca is pe jos de ras:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

