:) mai zambim si noi?

Urasc sa stau acasa…. sa nu vad pe nimeni zile in sir.. sa lenevesc in pat sau in fata calculatorului astuia.. pe un scaun de care parca esti lipit cu aracet.. …. si…… in atata timp sa fac un singur lucru.. NIMIC..

..asa ca dupa atatea zile… gasesc un motiv sa ies in lume.. fericita ca am scapat de peretii aia din beton.. o zbunghesc afara in culmea fericirii..  uitasem ca a venit primavara.. ca e cald.. ca adie vantul… uitasem pur si simplu ca exista viata.. dincolo de mine… iar lumea aia la care ma intorsesem nu realiza nimic din asta.. oamenii treceau posomorati .. plini de griji.. agitati.. grabiti… infulecand cate un sandwich de la magazinul de pe colt …sau fluturand cate un ziar..

…era aceeasi lume pe care o stiam dintotdeauna.. doar ca de data asta o vedeam usor altfel..  de data asta eu eram altfel.. ptr ca lumea se afla in continuare in  concordanta cu existenta actuala, in care verbul ‘a pretui’ nu releva nimic semnificativ ptr majoritatea.. era aceeasi lume nebuna, caracterizata mai degraba de mandrie,de ignoranta,de rautate.. lumea aia in care de obicei, pana cand nu pierdem nu stim sa apreciem.. asta ne este natura, nu stim sau poate ca uitam sa pretuim, uitam sa zambim, uitam sa ne bucuram, uitam sa iubim.. si pana la urma uitam sa traim..

F.Maintenon spunea „Cand sunteti nefericiti ganditi-va la cei mai nefericiti decat voi; reteta nu da gres.”.. eu mai zic doar atat:

5 responses to this post.

  1. mi-a placut postul asta🙂 e putin mai diferit de restu:)

    Răspunde

  2. Posted by thais on 18/04/2010 at 11:49 pm

    de fapt restu sunt mai diferite..:))ptr ca eu inainte scriam :)) da intre timp mi s a terminat tusu

    Răspunde

  3. Posted by Ferruccio on 22/04/2010 at 2:12 pm

    Mi se pare groaznic de cunoscut graffiti-ul ala… cred ca l-am mai vazut pe undeva… oricum tare postarea:>

    Răspunde

  4. Posted by steffy on 05/03/2011 at 4:45 pm

    foarte frumos spus… imi place .. bravo ;)… la cat mai multe postari de genul asta …. eshti capabil/a sa transmitzi lucruri importante imtr’un mod care sensibilizeaza…🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

