what.. 2say?!

m-am trezit azi.. si mi-am dat seama ca eu n-am mai postat de mult.. la fel de bine mi-am dat seama ca n-am nici cea mai vaga idee despre ce sa scriu..

asa ca stau sa ma gandesc daca in urma intorsaturii pe care a luat-o viata mea.. acum, pe ultima suta de metrii ..voi mai avea timp sa scriu… sau daca voi mai avea chef sa scriu… .. habar n’am ..om trai si om vedea.. pana atunci voi sa fiti sanatosi.. si poate pana la urma ne-om mai vedea asa cand mi s-o scula mie cate o idee..

have a gr8 life guys🙂

One response to this post.

  1. opa..ce se intampla?:d eu am crezut ca mi-ai dat ignore :-„

    Răspunde

Lasă un răspuns

