Atunci/Acum …despre ce vorbeam?

Ieri … o zi ca toate zilele… nimic special.. doar ca eram mai mult sau mai putin obligata sa stau toata ziua in casa.. chit ca suna plictisitor.. mai gaseste omu’ ce sa faca…  nimic deosebit pana m-am trezit de dimineata si mi-am dat seama ca sunt constransa de imprejurari sa ma tintuiesc in pat… all day long :)  ……

….. asa ca dupa minute bune de framantari… si un mic dejun copios… ma reintorc in pat… si pun mana pe o carte… ca de… daca tot eram obligata sa lenevesc toata ziua macar sa nu lenevesc de tot :))…  asa ca ma apuc de citit… …….

pe la 2 si ceva terminasem cartea… asa ca plictisita incept sa ma mai misc putin … doar.. doar n-oi amorti de tot … si uite asa dupa activitati neinteresante prin casa, inca o masa si niste lectii de arhitectura urbana cu tata…se facu 18:08 (sau cum ii place lui ferro sa zica.. in limbaj civil 6 si 10 ) ma vad nevoita sa mai iau o carte si sa ma asez in pat :))…

…ehe si uite ca repede trece vremea.. se facu si 8 jumate… si ma simteam cam goala… parca lipsea ceva.. asa ca am luat si a 3-a carte…ca sa-mi revin dupa socul provocat de primele 2..

evident pe la 10 jumate cand am terminat cu tot circul asta… eram putin mai mult teleghidata … asa ca am intrat pe net ca un om normal… si am mai pierdut cateva ore, ca un om normal. apoi tot ca un om normal.. am adormit… tarziu.. ca un om normal🙂

Azi…in schimb… mi s-a spus ca am avut o zi incarcata… am avut atatea de facut incat, extenuata, pe la o anumita ora am adormit brusc … apoi la o alta ora m-am trezit aducandu-mi aminte nimic… ei bine nu stiu ce influienta a avut somnul ala asupra mea… sau daca e vina cartilor citite ieri… indiferent ce a fost… eu nu-mi mai aduc aminte :)) ceea ce pe de o parte ma face sa ma simt destul de prost… ptr ca nu inteleg nimic din ce se intampla in jurul meu..dar pe de alta parte e amuzant … amnezie temporara:))) maine poate ma trezesc, dau peste ai mei prin casa si incep sa urlu ca disperata „Hotiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!”

Concluzia?????

nu-mi mai aduc aminte…despre ce vorbeam?.. probabil vroiam sa va zic ca excesele dauneaza……. pana si cititul? aaaa😕 .. probabil

Lasă un răspuns

