„Prezervativ cu aroma de supa”

salut lume… stiu ca n-am mai scris de ceva mai multa vreme si ca v-am lasat cu un post tampit mai mult de-o saptamana.. da’ asa e cand nu prea dai pe acasa..

..in fine.. intre timp am mai auzit una ‘buna’…  „Procesul prezervativului din supa s-a solutionat”… zauuu? adica ce vrea sa insemne asta :)) si normal ca am citit mai departe.. ca sa aflu cum un lant de restaurante din California a solutionat un proces cu o femeie care a gasit un prezervativ in supa de scoici. Cand a inceput s-o manance, a dat de ceva cauciucat… a scuipat obiectul suparator in servet si, ce sa vezi, un prezervativ rulat.. :))

Acuma, stiu ca e dezgustator, dar nu ma pot abtine sa ma intreb: „Chelnerul a facut sex protejat cu supa?” Poate el a considerat ca face un bine punandu-si prezervativ cand si-a bagat scula in supa ei. De cate ori o ajunge in supa cate o scula fara prezervativ? :)) Eu, personal, daca cineva mi-ar fute supa, as prefera sa-si puna prezervativ. Parerea mea.

Si, oricum, mie nici nu-mi place supa de scoici. POFTA BUNA!🙂

2 responses to this post.

  1. Cum poti sa vorbesti si sa gandesti asa la 15 ani, fetitzo? Mi-e mila de tine si de parintii tai, sincer! Fute-m-as in supa ta…

    Răspunde

Lasă un răspuns

