targ de glume :)

… hei.. am primit leapsa de la Alexogi :)…..  dupa cum zice ea, una originala… sooooooo

*Numele te rog*
...Taisia… usualy


*Varsta te rog*
firar.. stai sa ma gandesc.. 17 ani.. 7 luni ..2 saptamani.. si 3 zile .. e bine asa?;;)


*Marimea la sutien*
cat se vede :)) zau asa.. acuma nu vreti si dimensiunile complete/// era mai corect /./


*Inaltime si kilograme*
1m69cm7mm… aa sa vedem… cam 51kg in zilele bune … 52.. daca sunt inainte de ciclu.. 50… cand sunt stresata … 51 cand iubesc.. adica mai tot timpul🙂


*Primul cantec care iti vine in minte. Nu trisa*
Bloodhound Gang – „Discovery channel” .. you and me baby… :))


*Culoarea pe care o detesti*
roooooozzzz.:) ma eu n-am nimic cu ea.. doar ca n-o sufar🙂


*Ultima carte citita*
ioi… .. nush .. am inceput 3 acum si inca nu’s terminate.. si totusi ultima terminata era .. „Ochi albastri, parul negru” .. cine mai stie :-?? de saptamana trecuta..


*Un citat.O chestie scurta care iti vine in minte chiar acum*
„Nu esti perfect, dar ai toate defectele care-mi plac!”


*Ultima poza pe care ai editat-o-cine aparea in ea?*
:)) haa nu editez poze/…. i’m for natural..


*Cat porti la picior?*
…. in marea majoritate.. 38…


*La ce te gandesti exact in acest moment?*
….la stomacul meu care vrea o portie mare de mancare….


*Cea mai noua obsesie*
o broasca :):*:*>:D<


*Ce te face fericita in ultimul timp?*
aceeasi broasca🙂


*O poza cu tine in rochie*
eu .. poza .. rochie… ? ciudat si totushi parca am una veche./ da’ tre’ sa astepti s-o caut🙂

*Poza ta preferata…. Cu oameni.Printre care si tu.*
am prea multe poze doh.. si aia preferata e cu toti oamenii la care tin.. dar nu exista.. firar😦 n-am timp sa va fac colaj🙂

*Te stresez?*
cine?…. tu..


*Ultima intrebare(oricum): Ce ai schimba la tine?*
(oricum) n-as chimba nimic la mine.. :)) dar asa de dragul intrebarii.. ma straduiesc …. ma gandesc si… zic ca as schimba…. oja de pe unghii, da imi e asa de lene…

4 responses to this post.

  1. bloodhound gang – discovery channel?! iubesc melodia aia… esti prima persoana care a mai auzit de ei. intre timp cam uitasem si eu, marturisesc.

    Răspunde

    • neh, neh, si eu ii stiu😀

      Asta e leapsa de care ziceai??:-? Ca am fost plecata o saptamana, si sunt total in urma cu tot ce se numeste bloguiala :))

      Răspunde

    • Posted by Thais on 18/07/2010 at 4:43 pm

      hei.. nu-i chiar asa… de pe unde esti?… adica eu nu prea stiu lume care sa nu-i stie:))

      Răspunde

    • Posted by Thais on 18/07/2010 at 4:43 pm

      dap.. asta e leapsa… a ta apare maine:).. hei stiu cum e… eu de aproape 3 luni sunt cam in plop :)) cu lumea virtuala:)) a da.. si nu ma plang [:-s prea tare]

      Răspunde

Lasă un răspuns

