man … u got a problem

m-am intors cu leapsa aia de care va ziceam ieri.. e de la Raluca … a da si cine mai doreste sa se serveste:)) nu de alta dar de obicei sunt cam nesimtita si uit sa scriu cui dau leapsa… tuturor .. sunt generoasa,.. ca nu dau de la mine :))

1.Ti-e frica sa nu fii barfita?De ce?
:)) ha.. buna asta.. o fi sunand masochist da’ mie chiar imi place… vrb. aia… atata timp cat oamenii vorbesc de tine.. inseamna ca inca nu te-au uitat.. asta inseamna ca ar incepe sa-mi fie frica daca nu m-ar barfi🙂

2.Daca ceva merge gresit cauti vina la tine sau la ceilalti?
.. imi place sa cred ca sunt un om suficient de rational incat sa-mi dau seama daca vina e a mea sau a celorlalti…

3.Exista ceva sau cineva pe care urasti?
ma simt prost.. la intrebarea asta.. nu stiu ce e aia ura.. uite ca sentimentul asta nu l’am trait [pana acum]…

4.Esti cea care se desparte sau cea care e parasita?
:)) vai… pai daca nu exista varianta ‘nici/nici’ eu ce fac?… sunt un om mai special :)) asa ca prima oara ne-a despartit un autocar.. a 2-a oara un avion… iar a 3-a nu stiu inca cum o sa se termine…

5.Ai mintit vreodata cu nerusinare?Te simti prost din cauza asta?
ei da .. ar fi culmea… eu mint rar… foarte rar… atat de rar incat de fiecare data..mint cu nerusinare… cu atata nerusinare incat ajung si eu sa cred ce zic… si nu mai am cum sa ma simt prost :))

6.Care e cel mai important lucru pentru tine?
grea intrebare… dar ca sa fiu impartiala… o sa zic.. memoria mea..care nu prea e… de ce? .. simplu… o memorie scurta duce intotdeauna la o constiinta impacata…

7.Crezi ca esti matura?
:)) mi se zice ca seman cu un mop… da matura???… probabil ca merge si asa…..

8.Te-ai facut vreodata de ras?
..rad atat de mult incat nu mai stiu daca rad de mine sau de altii
p.s. cui ii pasa? :)) e amuzant sa te faci de ras… mai destinzi atmosfera…

9.Iti este rusine sa apari in bikini?De ce?
….. as face o gluma proasta dar ma abtin in numele tuturor bailor din lume :)))=)))

10.Ti-ai barfit vreodata prietena?De ce nu i-ai spus direct ei ce te deranjeaza?
..aaaaaaaaa.aaaaa.aaaaa… aaa deci se numeste barfa doar daca am zis ce ma deranjeaza …??? fain :)) ptr ca de obicei le zic ce ma deranjeaza.. probabil de aia ma ameninta cu transarea in pungi de 1kg :))

11.E mai rau sa pacalesti pe cineva sau sa furi dintr-un magazin?
e mai rau sa pacalesti pe cineva sa fure din magazin.. :)) dar de fapt nu e rau.. inseamna ca ai putere de convingere :))

12.Ii barfesti des pe ceilalti?
bah cine a fct leapsa asta avea probleme cu barfele? :)) sau s-a uitat prea mult la gossip girls?

13.A fost vreo situatie in care sa-ti doresti sa fii invizibila?
numa una?.. asta e visul meu din copilarie… si inca mai cred ca e posibil sa mi se indeplineasca … asa pe la 80 de ani cand o sa arat ca o stafida si n-o sa ma mai observe nimeni nici daca urlu :))

2 responses to this post.

  1. Posted by Ferruccio on 19/07/2010 at 4:59 pm

    Nici macar eu nu pot sa preiau leapsa asta😐

    Răspunde

Lasă un răspuns

