Know why, you’d know why

mi-a venit mie azi sa ma uit prin termenii motorului de cautare… ptr aia care ati inteles un mare nimic… adica m-am uitat sa vad ce scrie lumea pe google ca sa ajunga pe blogu’ meu.. si uite peste ce dau…  .. a da cometariile portocalii sunt ale Andreei

cu locul 1 in clasament: vladimir radskin.. oameni culti n-am ce zice… cu toate ca eu n-am scris despre omul asta🙂 defect tehnic
locul 2: cand sunteti nefericiti ganditi-va la cei mai nefericiti decat voi stimulent… doar suntem romani.. inteleg nefericirea:)) si eu ma gandesc la asta
locul 3?…. 7 days in 60 seconds .. reclama care a fct furori… doar ca numai la cornuri nu e reclama aia :)) sau o fi doar ca la alt tip de corn:))
lasand gluma la o parte dupa asta urmeaza o mare de:
„femei care si-o trag”
adolescentii n-ai ce le/ne cere
coca cola pussy …. aici ma abtin.. buna/tampita reclama oricum
coca cola premii cacalau ... asta ziceam si eu.. cola e de rahat:))
salamanca astronaut a revolutionat o lume intreaga
baiat 14 . dupa ce am ejaculat mi-am mancat sperma asta e o noua forma de narcisizm? asta era sinistrat …nu mai avea ce manca …ma rog …si asta e un mod de a supravietui
piercing in sfarc riscuri ... o gaura?
gogule mananci cacat :))probabil
nu-mi dau inima…oricui .. ce coincidenta/nici eu:)) numai donatorului.. uite ca si rimeaza.. ce cacat .. donatorul e tot ea.. atunci aluia care recolteaza organe:))
fetelor va plac baieti cind se mansturbeaza?.. doar aia care si-o mananca dupa… :))
th’s blog .. that’s me🙂
anul asta nu ma mai combin cu nimeni ….asa si ce acuma te lauzi? serios …si atunci de ce dai anunt pe google
blog nasol ……..nu-i al meu ala:))
sex pasional ..suna bine:>
ce vezi cand inchizi ochii .. un mare negru?
forma in artaprea multa lume culta intra pe blogul asta:))
poate ramane fata insarcinata daca e virginaunde? doar daca e ruda cu fecioara maria
cum te-ai convins sa iti mananci sperma .. o fi aflat ca le place fetelor cat de prost poti sa fii sa scri asta pe google
coincidente .. nu cred in asa ceva
?fetele care mananca de la un baiat cacat .. ce face ma? :)) asa si ?? ce e cu asta ?
despre .. despre ce:-/
scorpion de carti.. am auzit doar de ala de apa :))
despre sentimente la barbati /// ce’s alea?.. coaie nu-mi zgaria masina ..sau da-mi dracu berea aia?:))
de ce nu e bine sa te uiti in oglinda noaptea.. chiar .. de ce?
terapeut zone erogene ... ma nu ma ocup cu asa ceva :)) nu cauti unde trebuie
cat de mare trebuie sa am pinisul cand fut?suficient de mare incat sa se simta, sificient de mic incat sa intre :))) asta e geniala ..pinis?bah ce dracu’i ala pinis:|
spiridusi certareti.. ???????/ extraterestrii poeti …spirite care canta la chitara zana maselutza vs leonard doroftei
mananc creste penis .. bah eu mananc si din 2 in 2 ore si inca nu mi-a crescut.. bah nici macar 1 cm…. al naibi😦
ce ne-am face noi barbati fara femei? .. voi fara femei? ati fi fericiti.. apoi putini, din ce in ce mai putini:d gay :))
cum iti poti face tigari singur . iei foita, pui tutunu’, rulezi, dai o limba, lipesti, aprinzi si tragi:))  :)) ferro am ratat ceva?:)) nu ma .. dai o limba, vezi ca-ti place… mai dai una….
prietenul meu are penisul stramb .. fericit’o😐
despre iubire.. d’astea n-am tre sa faci un post numit despre iubire si alte cacaturi

dar daca tot ma piseaza toata lume ala cap.. o sa scriu si despre asta:d promiiiiiiiiiiiiiiit

Lasă un răspuns

