despre iubire si alte cacaturi..//

.. ei da… se intampla si minuni pe lumea asta… stiti foarte bine povestea cu… „eu trebuia sa scriu un post despre iubire”//./ la insistentele multora… Andreea s-a incumetat chiar sa-mi ‘dicteze’ titlul… ea a zis sa scriu despre iubire si alte cacaturi… atunci despre iubire si alte cacaturi sa fie…

……practic trebuia… sa stau sa-mi adun gandurile.. poate sentimentele si sa scriu ceva ce unii ar numi … aaa nus’ cum. .. siropos?. asta conteaza mai putin… ideea e ca daca practic trebuia.. sa fac ceva./.. teoretic… m-am suparat.. mi-am bagat picioarele in ea de treaba… si o sa va spun despre iubire asa cum o percep eu… sau mai bine zis… cum ma percepe iubirea pe mine🙂

„Daca invatam plini de iubire vom memora si vom intelege mult mai usor. Daca ascultam cu iubire, vom auzi mai multe si mult mai bine. Daca vorbim cu dragoste, cuvintele noastre vor capata o forta neinchipuit de mare. Daca vom adormi cu dragostea in suflet, somnul nostru va fi odihnitor si profund ca al unui copil. Daca vom gandi atunci cand suntem plini de iubire, gandurile noastre vor capata profunzime si stralucire.” de cate ori nu ati auzit asta?>,,, de prea multe ori cred eu.. si asa e… o stare autoindusa de fericire… de exaltare.. toate’s bune si frumoase pe lumea asta cand iubesti…

……………nu zau ??…………….

chiar asa toate :)) ?? ma mir pana si eu … adica la mine viata e mai frumoasa si mai imbietoare fara iubire. dar fie cum ziceti voi…  oameni indragostiti care veniti si argumentati ,,,… cum ca a iubi inseamna a trai viata celuilalt. Sa uiti de tine si sa te daruiesti cu totul celuilalt fara a astepta vreodata ceva in schimb, aceasta este adevarata iubire care te inalta si te purifica de tot ce e murdar in lumea aceasta. …

….ooo da sigur… de aia cand nu mai suntem fericiti alaturi de cineva fugim repejor in bratele altora.. tocmai pentru ca traim pentru ceilalti…exact asta era motivul…  nu ca  suntem doar niste egoisti ipocriti .. si cand nu ne mai convinde ceva am si rupt-o la fuga…… .

…..si cu toate astea ..eu iarasi va dau dreptate… dar conditionat….. pentru ca toate astea le faci voit.. tu decizi… iubirea e doar motivul in numele caruia vorbesti…si cu toate astea nu auzi niciodata … pe cineva raspunzand la intrebarea … ‘- De ce ai facut asta?’ cu ‘- Pentru ca am vrut.’ … intotdeauna o sa fie ‘- Pentru ca il/o iubesc!’  .. de ce va place sa va spalati pacatele dand vina pe iubire… ?..

…. banuiesc ca nu ati inteles mare lucru…. si nici nu ma astept la asta… nu sunt intr-o stare buna si probabil v-ati prins si voi….. de fapt ceea ce incerc eu sa zic aici e ca iubirea e o decizie… da ati auzit bine… o decizie… pentru mine e o decizie… pentru tine e o decizie… dar e greu sa recunosti, nu-i asa? .. dar chiar e o decizie.. ca si fericirea… poti decide sa iubesti pe cineva sau nu, sa fii fericit sau nu… Restul e doar ‘atasament’ fata de o idee…..

……probabil o sa-mi spui ca exista dragoste la prima vedere…. dar eu tot nu pot sa cred ca poti iubi un om pentru simplul fapt ca l-ai vazut.. ok … inteleg ca exista o atractie fizica… admit asta… dar doar atat… atractie fizica… apoi TU decizi daca sa iubesti acea persoana sau nu…

… eu am decis odata… sa iubesc… iar in momentul in care iubirea aia imi facea mai mult rau decat bine… am zis STOP… si asa cum am zis.. de azi eu pe omul asta il iubesc… asa am zis si .. de azi nu-l mai iubesc… poate crezi ca e o absurditate… probabil…  si mie imi suna la fel… dar mi s-a intamplat… mie da…. probabil si tie…

….. s-a intamplat odata… la fel a fost si a 2-a oara… pur si simplu m-am trezit intr-o dimineata… foarte dimineata,.., cam pe la 2, poate 3… si cu ochii in lacrimi am zis… eu de azi il iubesc… am decis asta… am vrut asta… simteam ca vreau asta si am decis s-o fac… si da… cand iubirea asta o sa-mi faca mai mult rau decat bine… n-o sa dau inapoi .. de la a decide sa nu mai iubesc… si n-o sa zic… am spus stop pentru ca te iubesc… nu n-o sa fac asta.. o sa spun stop pentru ca asa vreau, ptr ca asa am decis… pentru ca eu nu ma mai simt implinita.. (orice ar insemna asta😕 ).. .totul sta in verbul a vrea… totul e o simpla decizie.. un simplu click.. .. pe principiul:… Eu te fac, eu te omor.

a ..da inca ceva… am observat ca oamenilor le place sa-si spuna ca se iubesc… le place sa se auda … spunand te iubesc… un te iubesc atat de mecanic,… atat de banal… ca un ceas batran si hodorogit…uzat de vreme si citit de milioane si milioane de oameni.. care doar au trecut, l-au privit si au mers mai departe ….

………..…..incercati sa vorbiti mai putin… invatati sa o aratati mai des🙂 ……..

.. si ca sa inchei in ton cu titlul… nu stiu daca voi aveti habar ca exista un tort al indragostitilor..nu .. nu e nimic special.. e tot maro… invelit in ciocolata….. ..fiind curioasa …o buna prietena… a cumparat un astfel de tort… a taiat o bucata… s-a uitat lung la el si-a zis….usor dezamagita… ….

……. – Mdaaa.. e de cacao… deci arata a dragoste….

5 responses to this post.

  1. Posted by Franci on 06/08/2010 at 5:21 pm

    Deci pt toata lumea care il citeste si vede ca a fost cv in sufletul ei de a scris chestia asta eu am fost vinovatul…..totusi eu tot te iubesc si tin mult la tine dar nu ma pot abtine sa zic ca acest post e o mare „porcarie”.

    Răspunde

    • Posted by Thais on 06/08/2010 at 6:48 pm

      :))):))
      1) nu tu ai fost vinovatul ci muza:))
      2) ptr tine sa ai blog e o porcarie :)) iar postul e de fapt o harababura:))) da’ te iertam ptr gafa :*
      3) ca sa inchei in acelasi mod.. nu ma pot abtine sa nu-ti zic ca ai o fata roz cu o limba mica si ochelari :))=)))
      p.s. cu alte cuvinte si eu te iubesc (pana se sfarseste mila) >:d<:

      Răspunde

    • Posted by Thais on 06/08/2010 at 6:58 pm

  2. […] e mai bine .. cel pe care-l iubesc…. si ce-mi spune….. ca a citit postul ala despre iubire pe care am fost “obligata” sa-l scriu … si ca a comentat ceva acolo si peste […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

