erectie de gradul 4 :))

… vine mama azi la mine in camera si-mi tranteste pe birou un pliant… (clasic.. adica asa face mereu.. vine si-mi aduce mie numai prostii si apoi ma intreaba de ce e mizerie in camera ??? )…

……..il deschid .. dau o pagina, doua, trei… ma bufneste rasul si-ii zic… bai ma de ce mi-ai adus mie pliantul asta cu pozitii sexuale si prezervative pe ultima pagina (total ..la misto.. ).. ea face ochii mari.. apoi zambeste stramb, imi face semn ca’s nebuna si pleaca ….

…….partea draguta e ca:)) pliantul asta il adusese de la farmacie… ca intotdeauna.. asa ca l-am lasat aruncat pe birou/.// pana acum cateva minute .. cand imi sare in ochi sticla de sampanie de pe fata plianului si titlul: SuntBARBAT?ro .. pe fundal… un tip si-o tipa fericiti presupun :)) (aveau fete satisfacute).. unul peste altul.. asa ca-l mai deschid odata.. si ce vad?… „benefacerile unei vieti sexuale implinite”.. eram bah la dracu….. eu zisesem la misto:))… si-o chem pe mama sa-i arat.. ce-mi aduce ea mie acasa… si completez cu „vezi ca asta e ptr. tata .. eu nu’s barbat, inca”

…….am ramas cu o singura nelamurire… de ce au pus pe ultima pagina pliculete de calciu efervescent .(ptr ca alea chiar sunt pliculete de calciu efervescent… sau poate eu dizolv in apa prezervative :-?? nu se stie niciodata).. :)) asta nu pot sa pricep.. si-au mai scris si. cu litere de-o schioapa:

„Cati barbati si-ar lua 36 de prezervative la o intalnire?”

… ma rog ideea e ca.. printre astea 8 pagini scrie si ca „Activitatea sexuala poate creste speranta de viata cu 3-8 ani si optimizeaza calitatea vietii.” .. imediat dupa ce am citit asta m-am gandit la celebra fraza:  „Fiecare tigata scurteaza viata cu 7 minute”…

concluzia: …  daca vreti sa traiti mult si bine…NU conteaza cat fumati.. ci cat de des faceti sex…

Lasă un răspuns

