pana cand ‘iubirea’ sau ‘mila’ sau ‘divortul’ ne va desparti

ma intalnesc azi… cu …. cum sa-i zic?… cel care ma iubeste?…nu, sigur nu, risc prea mult.. e mai bine .. cel pe care-l iubesc…. si ce-mi spune….. ca a citit postul ala despre iubire pe care am fost „obligata” sa-l scriu … si ca a comentat ceva acolo si peste toate… vorbea serios….

:))… el sa vorbeasca serios!?!.. asta da eveniment.. asa ca plina de curiozitate… nu ajung bine acasa ca deschid calculatorul… si ce sa vad… imi zicea ca postul e o mare „porcarie”///  .. haaa auzi la el … porcarie… :)) stiu ca in ziua aia aveam o stare destul de ciudata sau tampita🙂 cum vreti voi… asa ca initial l-am crezut… dar tot roasa de curiozitate l-am citit sa vad si eu ce-am scris acolo… (ptr ca .. eu scriu, apoi uit.. despre ce e vrb) .. si spre marea mea surpriza… NIMIC …. adica raman la parerea ca e o harababura(inteleasa totusi de multi si placuta de restul) un amalgam care te incurca si te descurca …dar nu e nici pe departe o porcarie… din contra.. e un post al dracu’ de bun… asa in harababura lui de idei si sentimente… dar ca sa-l intelegi iti trebuie cei drept “acel ceva” in plus :) …………

………

intelegere…. filosofie…. iubire….. suferinta…. compromis… regrete….. minte…. suflet…. experienta… lacrimi…. esenta ….. timp…. rabdare…. SPIRIT………………..

2 responses to this post.

  1. Posted by Franci on 07/08/2010 at 12:29 am

    Oke…am inteles….ca sa vdm….cateva de zis:
    1) Normal ca nu sti ce e scris acolo ca u scrii mai mult de dragul lumii nu de dragul tau ca sa aiba altii ce citi:D!
    2)Am inteles dupa cum ai zis ca mi-e imi lipseste acel ceva in plus….si ma bucur ca in sfarsti dupa atat timp ce iti tot zik ca sunt prea prost pt tine in sfarsit o zici si u:D!
    3)Oricat de mult nu mi-ar placea mie postul si ca nu inteleg ce draq sa iti placa de acolo sau nush ce sa te inspire in afara de alti pupincuristi ca ti-o zik draga taisia doar ca sa vezi cat de mult le pasa lor de blogul tau:D eu tot te iubesc.Te iubesc mult si nu o zik asa de dragul lelii sau nush ca mi-a intrat in reflex! NU! Eu chiar te iubesc din toata inima!
    4) Pt toata lumea care v-a citii acest comentariu sa ma scuze daca am facut vre-o greseala gramaticala , ca dupa spusele mele si ale altora mie imi lipseste „acel ceva ” in plus!

    VA MULTUMESC DACA ATI ACCEPTAT COMENTARIUL MEU CUM TREBUIE DACA NU E TREABA VOASTRA! DACA ARE CINEVA CEVA DE COMENATAT ASUPRA MEA SAU A CEA CE AM ZIS SA MA CONTACTEZE PRIN TAISIA!…..VA MULTUMESC:D!

    Răspunde

  2. Posted by Thais on 07/08/2010 at 2:45 pm

    :)))=))) pana acum 2 minute… muream de rau.. acum mor de ras :))=)))
    1) … ei da… :))mereu am fct lucrurile ptr altii… poate o sa vina si ziua cand o sa ma gandesc la mine… poate:-??
    2) speachless:))=)))
    3) ……………………………………..
    4) chill… nu-l citeste nimeni… lumea e ocupata si grabita

    ..iooooooi :))=)))>:D<

    Răspunde

Lasă un răspuns

