stii dc? :) pentru ca TREBUIE

azi… vineri.. 13… august….

…………. atat am avut de zis…… mai mult nu pot ……………………………………………………………………………… pana aici a fost istorie……………………………

…………….de aici inainte……….. ………….. ……………  ??????/// ……….  ……..

”                                     „

e gol

”                                                        „

si da.. o sa urmeze o perioada in care o sa prefer sa nu mai scriu… asa ca o sa fie un sir de posturi programate🙂

have a gr8 life guys… love&peace


4 responses to this post.

  1. Posted by Ferruccio on 15/08/2010 at 8:35 am

    E interesant ca daca stii despre ce e vorba, nu e un post asa rau :))

    Răspunde

  2. Posted by Thais on 15/08/2010 at 9:48 pm

    :))=)))… aaaaaaaaaa spectaculos:))) :))ar putea fi primul post pe care sa-l inteleaga si altcnv in afara de mine.. sau imi fac sperante?:)))

    Răspunde

  3. Posted by Ferruccio on 15/08/2010 at 10:16 pm

    Eu l-am inteles…😐 Partial…😐 Mai ales spatiile lasate fac deliciul postului :))

    Răspunde

  4. Posted by Thais on 15/08/2010 at 10:19 pm

    :))=))) stand by😐

    Răspunde

Lasă un răspuns

