..inca una si ..fac raie

Broaste…… multe broaste.……. prea multe broaste.…… mult prea multe broaste…..

…mdea… chestiile alea saltarete si verzi cu pete de diferite culori…. incearca sa ma invadeze….  vrb aia… scapi de una, dai de-o mie ……. n-am dat chiar de o mie si sper sa nu se ajunga la monstruozitatea asta…. doar ca oriunde as fi dau de broaste….

… la filmari.. scrie „broasca” pe pereti.. (si nu o singura data)… pe strada .. dau de broaste moarte…  vrb cu prietenii mei… si dintr-una in alta imi bat apropouri despre broaste… mai nou si cadourile primite sunt broaste…  mananc ca tot omul la o masa „populata” .. lumea incepe si vrb. despre broaste… la gat am alta broasca (da-i a mea…alta treaba, alta distractie) …. stau frumos acasa… suna telefonul…

– alo…?!?

– daa…🙂

– .. stii dc te-am sunat? :)) am gasit o broasca.. din aia verde.. si vie :))

– asa si?

– m-am gandit sa-ti spun… tie🙂

– :|:|:|

… si ca tot veni vrb de stat acasa…. ei bine acasa am o populatie intreaga… de la cativa centimetrii la jumatate de metru… toate ..da, ati ghicit.. broaste :)) ( si nu ma refer la cele de la usa)

……..si ca sa fie gama completa :)).. azi imi iau micul dejun… afara.. in curte…. apoi ca tot omul … ma asez frumos sa citesc presa…. la un moment dat.. simt ceva pe piciorul meu si strig:

– Bai catel…!!! muta-ti botul ala rece si umed de pe picioarele mele… hai zatt!!

Nimic… nici macar o reactie…. asa ca ridic coltul ziarului.. si ce sa vad… ???? nu era catel ci.. o mini-broasca … cam cat 2 bomboane lipite… isi relaxa punctele alb cu roz .. pe marele verde ce o acoperea…… m-am gandit sa-i cer chirie…. dar am renuntat repede la idee… era atat de simpatica ca n-am putut sa-i rezist…  asa ca… ne-am continuat impreuna lectura…  … mai dau o pagina si citesc titlul:..  „Ploua cu broaste…exact ca’n viata mea…🙂

6 responses to this post.

  1. ai inebunit…..

    Răspunde

  2. Ce ciudat…. :)))
    Ce filmari???

    Răspunde

    • Posted by Thais on 23/08/2010 at 10:41 am

      nu e ciudat daca stii toata povestea:)) nu e deloc ciudat.. e doar razbunarea destinului=)) muhaha:>)

      Răspunde

  3. Posted by Deea on 23/08/2010 at 10:50 am

    Vai… numai când am citit de broaşte m-a luat aşa o senzaţie naşpa. Eu una nu am acelaşi noroc ca şi tine ca să zic aşa, când mai mergeam la bunici dădeam de broaşte. Însă cel mai mult mă sperie melcii fără cochilie. Aia chiar că sunt scârboşi.😐

    Răspunde

Lasă un răspuns

