Fiecare ne spunem: – Aşa trebuie să fie …

Incerc sa nu plang… dar dupa atata stradanie  nu ma pot abtine… plang.. Plang si rad in acelasi timp…  Plang pentru ca simt ca renunt la ceva ce n-am avut niciodata…….. Rad.. nu stiu de ce rad.. poate din pura nebunie…

Si tu ce faci?… imi spui senin…totusi.. aproape implorand…

– Nu mai plange…. !!!…

De ce sa nu plang?… tu m-ai invatat sa plang… apoi mi-ai luat tot… m-ai lasat singura….. Acum vrei sa-mi iei si asta?… de ce?… e singuul lucru care a ramas dupa tine… nu vreau sa ti-l dau… Nuuu… e al meu acum…

Plang…. si simt cum incep sa cresca iarasi… de la atatea lacrimi usor sarate … si speranta .. si mila…  si puterea …..si rabdarea .. si implinirea… si amintirea … ..  si poate… in cele din urma … Tu… sau poate Eu…

sau poate………… „asa trebuia sa fie”🙂


One response to this post.

  1. Posted by Deea on 23/08/2010 at 1:59 pm

    După furtună întotdeauna răsare soarele şi apare chiar şi curcubeul. Aşa că orice ar fi, trebuie să rămânem mereu cu capul sus şi să nu ne pierdem speranţa.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

