„Ia 10 euro si urca in cabina”

… m-am gandit sa dau restart… nu, nu calculatorului… ci vietii mele… adica sa incep o alta etapa… sau mai bine zis sa ma intorc la vechea mea viata si sa o upgradez… o asa zisa schimbare necesara…

….. se cam dusera vremea posturilor mele sentimentale pe blog (ei probabil o sa-mi mai scape asa 1.. de fapt sunt 2.. da shhh nu mai spune la nimeni)… ce-i prea mult strica… si Ferro… parca zicea ca eu scriu despre ce gandesc :)) adica..rezboiul dintre sexe, barbati si sex…

.. si daca tot am ajuns la sex, si tot scriu ce ‘gandesc’ … inchei cu „Gandul„: Barbatii cu voce calma au cele mai multe relatii sexuale. Cercetatorii americani au studiat indelung fenomenul si au ajuns la o concluzie: „Femeile sunt interesate de tonul vocii si nu de aspectul fizic la o persoana de sex opus. […] O frecventa constranta in vocea barbatilor sugereaza increderea in sine si mentinearea controlului”. Studiul este corect 100%, sau cel putin asa arata un alt studiu, efectuat de un grup de cercetatoare feministe din Timisoara: soferii de TIR sunt cei mai atractivi barbati, mai ales cand spun cu voce joasa: „Ia 10 euro si urca in cabina”. :))

peace an’ love guys :))…

5 responses to this post.

  1. Posted by Deea on 25/08/2010 at 3:38 pm

    Adevărul ăsta e – contează mult tonul vocii unui bărbat. Mie de multe ori mi se întâmplă să nu-mi placă vreunul pe baza vocii lui(bine, mai sunt şi alte chestii implicate).😀 Şi schimbarea e întotdeauna binevenită. Mult succes!

    Răspunde

  2. voceA conteaza…”vai uite unul bogat rau,cu bolid,3 vile si se da la mine…..pff dar are vocea naspa”…
    ”hai ca-l iau pe muritorul asta de foame,care are datorii la banci,abia o duce dp azi pe maine…dar macar are voce frumoasa” muhaha:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

