cele mai bune lucruri in viata le obti cu rabdare

… eu nu ma razbun.. sa fie clar… …. mie imi place doar sa le arat oamenilor… ca nu intotdeauna e corect ceea ce fac….

….. ..mda… sunt un om care nu se sinchiseste.. sa iti raspunda unei provocari… un om care tace si „inghite” cam tot ce se poate pe lumea asta… suficient de calm incat te poate face sa crezi ca ori ii lipseste o doaga, ori lipseste „el” cu desavarsire…

GRESIT… total gresit… nu sunt un om calm… sunt un om cu nespus de multa rabdare….  un om caruia nu-i place sa ramana dator si plateste intotdeauna…dar niciodata la timp…

cum vine asta..?…. mai mult decat simplu…  te astept sa urci pana in varful copacului.. si cand faci ultimul pas.. „ti-am taiat craca de sub picioare”..

:)) stii ce.??.. uneori ma mira si pe mine.. cata rabdare pot sa am… tot ce stiu e ca imi creeaza o satisfactie tampita sa vad „mutra” omului.. lovit in cap… ca din senin…

a fost odata ca niciodata… o fetita (sonata de-a dreptul), pe care tatal ei nu o lasa sa manance ce vroia… mai exact: peste prajit cu lapte batut...😐

…ei da.. ce va mirati… aia avea ea chef sa manance…  …

…. si uite asa au trecut anii… 8 in total… si dupa 8 ani… eu :)) o fetita mai mare:)) si mai sonata:)))… ca la inceput… m-am trezit intr-o dimineata si am zis…

STOP… azi gatesc doar eu…

……ehe si fericire mare pe mama si bunicamea…:)) care cu ocazia asta aveau ragaz de odihna…  si uite asa frumos am dat pe toata lumea afara din cratitele mele…

……. se facu pranzul… aceeasi masa… aceiasi oameni… ca si in urma cu 8 ani… toata lumea mananca… :)) dupa cateva minute de „jur ca n-am pus nimic otravitor acolo”….  in final… toti lauda… (acuma serios chiar era bun… doar il facusem eu:)) )

… ma uit subtil la tata si-l intreb…

– ia zi.. ti-a placut?..

– da nu ti-am mai zis ca da… e foarte bun, da ce-ai pus aici?…

–  esti sigur ca-ti place?

–  da tu.. ce tot intrebi?…

……. apoi ma uit la lumea de la masa si zic… mai stiti cand eram eu mica si :)) nu m-a lasat tata sa mananc lapte cu peste?… si m-am ofticat asa tare ca am dat-o-n plansete cu sughituri?….(lumea deja radea in hohote.. )

– tata stii ce manaci tu acolo, printre altele?… peste prajit cu lapte batut… a fost bun asa-i?….

… reactiile oamenilor din jur:

  1. :))=)):))=)) haaaa haaaaa
  2. /:) (privire cu subinteles)…
  3. a naibi e pielea pe tine
  4. iaaaaaauzi si eu ma miram ce ti-a venit sa gatesti… sa te pui cu drac de copil..
  5. grea o sa ne fie viata cu asta, barbate…
  6. iar tata… tata a zis doar „bun”… apoi si-a mutat privirea’n farfurie, a zambit pe sub mustati.. si-a tacut malc…

…….. dupa 8 ani de zile……………. trebuia sa i-o platesc, nu?…

… P.S …Acum intrebarea mea e.. daca am facut asta doar ptr ca tata nu m-a lasat sa mananc ce am vrut eu……tu. …cel care citesti..🙂 da tu.. exact, tu…dupa tot ce mi-ai facut…. crezi ca ai sa scapi?… ;;) /:>:>

One response to this post.

  1. Posted by Deea on 29/08/2010 at 8:31 pm

    Ahh! Dulcea răzbunare! :)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

