Prima noapte din ultima zi…

………ehe lume, lume…… dupa cum prea bine v-ati dat si singuri seama… am ajuns acasa.. de la mare… sau orice ar fi fost aia :))..

.. va spuneam pe aici ce inseamna ptr. mine sa mergi la mare.. ei bine anul asta a fost putin altfel… putin mai mult de fapt :)))

am plecat undeva in jur de 3:21 dimineata… de prin Breaza.. direct de la majoratul unui coleg… si m-am trezit in Mamaia… … m-am trezit cand am dat de un frig de-ti inghetau degetele in 5 secunde si un vant care batea „maxim am zis” .. :)).. tot maxim am stat si la plaja… adica intr-o zi de pe la 8jumatate pana pe la 12… de precizat ca 2 ore am stat in apa… cel putin acolo nu batea vantul… :)) bateau doar valurile alea uriase…

…. asa ca nu m-am bronzat… si nici in apa n-am prea stat… in schimb .. m-am relaxat grozav de tare… unde anume?.. pai unde se poate relaxa o femeie… daca nu la cumparaturi… :)) si cum sezonul se sfarseste si toate magazinele se inchid.. normal ca am nimerit in plin la reduceri…  nu va spun si ce reduceri ca o sa va zgariati pe ochi… si-o sa ma injurati temeinic…

… ei si dupa atatea magazine am avut timp sa vad si lumea.. (putina ce-i drept) cine era dement sa stea pe frigul ala afara… si sa hoinareasca… ???!!!!??? si daca inainte era o singura Mamaia… ..aia cu preturi ridicate.. acum Mamaia are 2 fete: cea de fite, cu lume buna, localuri de-ti pica si fata si hainele de pe tine, cu sampanie si prezentari de moda pe plaja(de precizat ca indiferent cat de scump ar fi tot merita =p~), si Mamaia oamenilor de rand, in slapi, cu porumb fiert si tiribombe. Partea absurda e ca la aia cu mai multi bani in buzunar zau ca e mai ieftin.. totul pana la mancare…

Asa ca am mai privit si m-am linistit: oamenii celor doua Mamai erau la fel. Ba, parca, aia de rand aveau mai mult aur la gat. Daca le-ar fi aparut mai multi bani in portofel, si-ar fi  scos sosetele flausate si si-ar fi supt burta, ar fi fost chiar identici!

……. si-am mai hoinarit ceva… m-am mai impiedicat de cateva „vedete” ca de .. vantul batea, paru’n ochi imi intra.. asa ca ce sa vad… nimic :)))… inca o tura prin magazine… ca nu se putea fara…. evident: am ramas fara bani :)) doar ca am facut cumparaturi cat pentru un an intreg.. si asta compenseaza…

Pana una alta… cand m-am urcat in masina sa vin spre casa… a dat si soarele si nici vantul n-a mai batut… halal vreme… da’ cel putin m-am relaxat si mi-am incheiat procesul de schimbare.. (acum spre nefericirea multora si spre fericirea mea.. sunt „putin” mai altfel…) … ceea ce m-a socat a fost ca … atunci cand am ajuns in oras.. am vazut oameni infofoliti din cap pana in picioare… care se vaitau de frig… iar eu eram in pantaloni scurti si-n sutien si imi era bine asa….. … doar cei care ma vedeau se uitau lung si probabil au crezut ori ca am scapat de la voila… ori ca sunt in calduri… ori ca am plecat de pe DN.. si mi-am uitat hainele pe acolo… ” :))

….. hai c-a venit si toamna……

Lasă un răspuns

