oare stii cum ma cheama?!

Am primit de la Raluca… la postul ‘asta‘ un comentariu care suna cam asa:

Da’ chiar ma gandeam intr-o zi… Ce-ar fi ca pe fruntile noastre sa scrie numele persoanei pe care o iubim??? Iubire romantica, adica, si raportata la varsta.
Ma gandesc ca ar fi mai usor pentru toti… Nu ne-am mai fastaci unii pe langa ceilalti, “daca -daca nu ne place” si nu ar mai fi asa de multe drame, pentru ca ar fi scurt si la obiect…

… iar asta mi-a dat de gandit… hai s-o luam pe rand…

….daca  ar fi atat de vizibila iubirea asta… nu si-ar pierde conotatia de „iubire”/… nu i-ar disparea farmecul??…si unde ar mai fi indoiala care te macina… ??..

….. eu nu cred ca ne-ar fi mai usor… din contra…. ne-am fastaci si mai mult.. si cel mai probabil dramele ar creste rapid…. nu suntem oare?! noi aia care nu ne dorim ceva ce deja avem… crezi ca o sa te duci alergand spre cel pe a carui frunte scrie numele tau?… Eu n-as miza pe asta……

………si pana la urma…….. in viata asta.. din pacate nu e suficient sa stii ca cineva te iubeste…. mult mai important e sa stie sa te faca s-o simti……… iar un nume afisat pe o ‘frunte’ crede-ma……… nu se simte… nu se aude……. si de cele mai multe ori… intr-o lume grabita ca asta….. nici macar nu se observa😀

Si ce te faci cu cei care au scrise mai multe nume pe frunte? ;;)

4 responses to this post.

  1. Vezi, din nou, poate si diferenta de varsta dintre noi isi spune oarecum cuvantul, dar eu vand lucrurile cu totul si cu totul altfel. Dar ai citit tu cum vad eu lucrurile aci’:
    http://echoed5feelings.wordpress.com/2010/09/02/its-written-on-my-forehead/

    Răspunde

    • Posted by Thais on 04/09/2010 at 2:40 pm

      cu cat treci mai mult prin viata cu atat iti dai seama… ca lucrurile nu mai sunt atat de simple… cum iti pareau odata🙂
      fiecare varsta cu problemele :)) ei.. stii ce pana la urma.. cred ca vrem din ce in ce mai mult… cand suntem k tine vrem sa stim cine ne iubeste… apoi stim cine ne iubeste dar….. nu ne mai ajunge… nu mai pot sa scriu aici.. scuze… nu mai pot..

      Răspunde

  2. ^_^ thaisia thaisia… *hugs*….si postu asta imi place si uite ca am reusit sa ii dau delogare si sa am identitatea mea :)) LoL.. sunt de acord cu tine🙂

    Răspunde

    • Posted by Thais on 06/09/2010 at 2:19 pm

      lory:d… ma bucur …
      aa si app..:P poti sa-mi spui Taisia.. asa ma cheama:P Thais.. e doar ptr blog:d

      Răspunde

Lasă un răspuns

