daca stingi lumina.. ti se aprind calcaiele

Se simtea vulnerabila si foarte indragostita de barbatul ce statea in fata ei, barbatul cu 8 ani mai tanar ce reusise sa-i blocheze reactiile.

In schimb, acel tanar, a luat-o in brate, a strans-o tare, parca vroia s-o lipeasca de el pentru totdeauna.

Din milioane de cuvinte pe care le-ar fi putut spune in acea clipa, ea a ales doar atat:

– Am 33 de ani…

… iar el i-a zambit si mai cald si i-a raspuns:

– Iar eu am vreo… 50 de ani pe care as vrea sa-i petreci cu mine.

I-a sters lacrimile, i-a dat parul deoparte si i-a luat fata in palme zicand:

– Sa nu mai fugi. Sa nu mai fugi niciodata, femeie!🙂

7 responses to this post.

  1. bunaaaaa… iar..😛 … imi place-ce ai scris… aici sha… e originala nu ?

    Răspunde

  2. btw..aia de sus sunt eu :))Lori… doar ca… iar mi-a fost lene sa ma deloghez

    Răspunde

  3. atunci e genial

    Răspunde

  4. Posted by mazgalica on 08/09/2010 at 10:54 am

    33 de ani…vârstă numai bună de iubit🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

