e septembrie, e toamna, e astenie, e clar :))

… aveam odata, nu foarte de mult o discutie animata pe facebook (normal ca pe facebook.. la ce te gandeai?)… isi tot dadea lumea cu parerea.. ca vai Doamne.. ca prea se desparte toata lumea… oriunde te uitai vedeai oameni singuri.. proaspat „singurizati”.. si era atat de aprinsa discutia asta ca nu m-am putut abtine sa nu comentez:)) asa ca mi-am bagat si eu coada mai ceva ca ala mic si rosu.. (care de fapt e negru).. „ei da, e august luna in care se desparte toata lumea.. da vine septembrie si se impaca toti.. voi sa fiti sanatosi”///

……. si trece august, si lumea inca se mai despartea… si vine septembrie…. vai!!!!..ce surpriza… nu-mi spune a inceput lumea sa se impace? :)) chiar asa…i-a apucat pe toti astenia:))

P.s. La multi ani!!!!  bah >:D<… sa-ti creasca mare… :*:*:*

Lasă un răspuns

