Religia mea: munca

vrb cu un prieten acum cateva zile.. despre munca… adica noi am ajuns.. sa muncim .. ca niste roboti… sa facem orice ptr. un amarat de salariu… si de ce muncim?…

…. adica ne ducem la serviciu… ca sa primim un salariu.. ca sa platim statul, sa ingrasam niste bugetari, sa mancam sa ne ingrasam si noi, sa ne facem „nevoile” ..iar apoi s-o luam de la capat… am uitat de viata..am uitat ce inseamna viata dincolo de peretii aia bolnaviciosi…ne-am transformat in niste workaholici..

… si tot vorbind asa..pe tema asta mi-am adus aminte de o chestie de’a lui Mardale:)) care zicea cam asa:

Poate n-ar fi rau sa facem din munca o religie...

Adica sa muncim de sarbatori si sa ne odihnim in zilele lucratoare? :))

4 responses to this post.

  1. :)) true

    Răspunde

  2. Posted by D&D on 18/09/2010 at 2:58 pm

    deci mi.am facut blog:)…place mult ce scri tu:X

    Răspunde

Lasă un răspuns

