a fost ursu’ la zoo :)) tare iarba, nu?

… ..eram intr-o zi pe blogul lu’ ursu … si povestea cum la insistentele iubitei lui a fost la zoo…  exceptand povestea in sine… postul m-a amuzat abia cand am zis cu voce tare.. i-auzi ma.. a fost ursul la zoo... locul ala unde animalele se holbeaza la oameni :)) .. (asa ca ursule ti-am promis un filmulet… uite-l … ) partea care te intereseaza pe tine e la minutul 08:36

si daca tot vrb de iarba… uite niste ‘bance’

Iisus in desert, mergea, murea de sete, de foame, si se intalneste cu unu’ care manca dintr-o paine.
Se gandeste: daca rog omul asta sa-mi dea si mie sa mananc, si imi da, il iau in rai cu mine.
Zice: te rog frumos, imi dai si mie niste paine? ca mor de foame!
Tipul ii da, intre timp cat manca Iisus, se apuca sa bea apa.
Whattaman: Iisus: mai omule, imi dai si mie o gura de apa?
Tipul ii da si apa. Apoi scoate o tigara, si trage un fum.
Iisus: mai omule, da si mie sa trag si eu un fum.
Tipul intinde tigara.
Trage Iisus un fum si zice: Mai omule, eu sunt Iisus si te iau in rai cu mine!
La care tipul : Tare iarba, nu?

Un tip elegant iese dintr-un magazin select împingînd un coş plin cu şampanie, caviar, mezeluri fine etc.
Cînd să le bage în portbagajul BMW-ului, observă un individ slab, prăpădit, care umbla de colo-colo rupînd ierburi de la marginea drumului.
– Dar ce faci, domnule, acolo?
– Adun iarbă ca să mănînc. Trebuie să duc şi la copii, că nu mai avem nimic.
– Cum aşa?! Păi atunci, uite cartea mea de vizită şi vino să mîncaţi la mine acasă!
– E frumos din partea dumneavoastră, domnule, dar am 8 copii, plus nevasta…
– Şi mai bine! Veniţi cu toată familia!
– Sunteţi foarte generos! Numai că, din copii, unii sunt deja căsătoriţi, au şi ei copii…
– N-are-a face, să vină toţi! La mine acasă iarba e uite-aşa de înaltă, dacă sunteţi mulţi, în 3 ore terminaţi!…

4 responses to this post.

  1. :))) buuun

    Răspunde

  2. nu bun si nici tare , ci foarte tare frate :))
    P.S. mc pt post taisia >:D< … love ya too :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

