..si brusc am inteles barbatii..

… vorbeam despre barbati… in acelasi timp cu mai multe persoane:)) mai multe adica 2:))… ..si ajunsesem sa spun ca in ultima vreme lumea a fost atat de ocupata sa inteleaga si sa descopere femeia.. incat a uitat sa inteleaga barbatul..  apoi am revazut un filmulet pe youtube… un filmulet pe care-l mai vazusem de nenumarate ori… dar azi am avut o revelatie si privindu-l am inteles brusc…. cum sta treaba cu barbatii… si de ce majoritatea raman toata viata la varsta copilariei.. ( cel putin varsta psihologica)… ..si refuza cu tarie sa se maturizeze….

……..pai cu asa motiv…..:)) ….

... watch and learn

6 responses to this post.

  1. :))wtf

    Răspunde

  2. Posted by Chotronette on 07/10/2010 at 7:54 pm

    Hahaaa:D True, true. cum de nu m-am gandit?:))) Asa-i mereu..cauti adevarul si il ai..sub fusta:D

    Răspunde

  3. Posted by Felix on 07/10/2010 at 7:58 pm

    …si uite asa ti-am deschis ochii :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

