eu + baie + apa = (1+2+..+n) * call

Derulăm înapoi.
*my place + me = shower. Radu is calling*
– ăăă.
– hei! ce faci?
– Radu. Sunt în DUŞ.
– ăăă… inti în duş sau ieşi din duş?
– SUNT în duş.
– ăăă… deci nu eşti uscată.
– nu, radu, sunt udă..:-w
– ăăă… bine, voiam să te sun să…
– SĂ…. CE?
– pai să… nu mai contează, lasă, vorbim după ce ăă….
– după ce termin duşul, da..
– ăăăă… da. bine, paaa!:*

ring ring ring.. another call..
– Radu.. n-am terminat aşa de repede…:| te sun eu..
– :)) bine că nu termini repede .. păcat că nu’s Radu
– ăăă …;))mda..salz..nu m-am uitat..sunt in baie aşa că zi repede..
– ..la’s, trebuia să vorbim ceva.. anuntă-mă când termini cu Radu…🙂

si asa e de fiecare data… de fiecare data cand sunt in baie/duş si dau drumul la apa:)) daca nu suna telefonul.. care mai e farmecul… :-??… :))adica e ok sa stau relaxata’n cada cu telefonul la ureche.. asa merge.. in limita timpului disponibil.. dar la dus.. asta-i stresant… bine ca nu dureaza mult,….

..P.s.. care-i atractia?… e de vina.. apa? … e de vina buda? :)) sau sunt de vina eu ca iau telefonul cu mine:))…

… P.S 2.. de ce iau telefonul dupa mine?…habar n-am :)) doar n-o sa ma sune cineva intr-o zi sa-mi spuna ca am castigat dragostea la LOTO .. :))

…stai putin… eu nici macar nu joc la LOTO …😐 …

6 responses to this post.

  1. Posted by Deea on 17/10/2010 at 11:27 pm

    He he… chestia amuzantă este că şi eu iau telefonul cu mine când fac duş. :)) Şi nici eu nu ştiu de ce.😀

    Răspunde

  2. :))) funny funny funny :)) o sa iti cada in apa ntr`o zi😛

    Răspunde

  3. :)) e de bine atunci

    Răspunde

Lasă un răspuns

