Spre Tara Copilariei..<–

.. azi e 26.. 26 octombrie.. poate ca ar trebui sa scriu postul asta peste o luna..dar acum mi-a venit ideea..asa ca…. asa ca incep prin a spune.. ca in exact 1 luna ma pensionez… pe intelesul vostru.. devin majora..

…in mod normal lumea abia asteapta momentul asta… uoi!! sa fii major.. ce-i asa mare afacere?:)) mie nu-mi suna bine.. mie imi suna a responsabilitati.. a maturizare.. a iesi dintr-o lume si a intra in alta .. in alta mult mai urata:). e mai frumos sa fii copil.. nici de adolescenta nu ma vait ..dar adult?… o nu!! deja imi tiuie urechile a MONOTONIE… si-mi mai aduce aminte de o poezie pe care mi-a scris-o tata pe cand aveam 6 ani..

Sase anisori, sprancene, ochisori umbriti de gene
Si gurita conturata cu un strat de ciocolata
Degetele curioase, gata ca sa tot descoase
Lucrurile de prin casa
Top in pat si zdup sub masa
Nicio clipa de ragaz,
Nu umbla la aragaz
Portocala nu-ti mai place? Lasa prizele in pace!
Nu cu pixul pe pereti, vai, tu faci cat 5 baieti!
Sase anisori zburdalnici au nevoie de 3 paznici
Ca sa-nvete sa se poarte
Tocmai cum scrie la carte.
O carte de oameni mari
Care nu vor sa mai stie
Cum era pe cand traiau
In Tara Copilariei.

..daca e sa ma gandesc cum m-as descrie eu acum.. m-as rezuma la:

Cea mai mare calitate a mea? Eu.
Cel mai mare defect al meu? Eu.
Ah, ce imi mai place partea asta, despre mine?!
Pai, avand in vedere ca ma descoper zilnic, pana in momentul de fata nu pot sa zic decat atat:

  • sunt simpla in cel mai complex mod;
  • sunt buna dar totusi rea;
  • sunt infantila cu urme grave de maturizare precoce;
  • sunt zapacita in cel mai serios mod posibil;
  • sunt energica intr-o lene notorie;
  • sunt timida cu un tupeu fantastic;
  • sunt optimista in cel mai pesimist mod posibil.

Sunt un nimeni intr-o lume de cineva-uri si un cineva intr-o lume de nimeni-uri.

… mai e o luna.. doar o luna pana cand in calendar se va produce o schimbare… din fericire sau din pacate/ doar in calendar… eu raman tot aici…

 

 

10 responses to this post.

  1. Schimbarea este doar …pe hartie..pe calendar …in suflet schimbarea inca nu se face.Poti privi si altfel aspectul..poti decide uneori, esti privita asa cum iti doresti si nu mai esti luata ” ca a fi un copil” …nu asta cautam toti in varsta majoratului? Puterea de a decide…puterea de a purta responsabilitate ..sansa de a ….nu stiu ca la anii mei pot spune ca inca nu mi-am facut majoratul :)) .Am 33 acum dar am petrecut doar ziua majoratului dar varsta inca nu .:)

    Răspunde

  2. Posted by Ferruccio on 27/10/2010 at 12:57 am

    E naspa sa ai 18 ani. E naspa sa ai 18 ani pentru ca cel mai probabil o sa ramai cu sechele permanente de la alcoolul de la petrecerea de majorat :))

    Răspunde

  3. Posted by Deea on 27/10/2010 at 10:03 pm

    Eu de azi mai am 2 luni până la THE BIG DAY, adică până să fac 18 ani. Chestia e că îmi doresc asta şi în acelaşi timp nu-mi doresc. Eu nu ma simt de 18 ani, mă simt mult mai mică. Vârsta asta părea atât de departe încât acum că se apropie… nu-mi vine să cred. We’ll be alright! >:D<

    Răspunde

  4. Posted by Thais on 27/10/2010 at 11:38 pm

    :)))chiar asa:))… de acord… doar k eu n am motive sa vreau sa fac 18 ani:))
    mi-am adus aminte de un mesaj care suna cam asa: „Am fct 18 ani, acum astept sa fac 69”

    Răspunde

  5. PFF..erai minora?! Ne-am dat dracu…:|

    Răspunde

  6. Credeam ca ai si tu 18 ani ca tot omu’…off, mancatoare de acadele si bomboane ce esti…:))

    Răspunde

  7. Posted by Thais on 03/11/2010 at 6:02 pm

    =)):)).. bah tu nu te uiti la fata omului=)).. .. cum naiba sa am peste 18 ani=)) o sa am de pe 26 incolo
    .. a da si ca tot veni vrb :)) n-am mai macat de mult acadele sau bomboane:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

