ori suntem beti, ori nu mai suntem

nooo… va zisesem acum cateva zile ca s-a intors Konnu.. si cum nu are ce face acasa :))Konnu posteaza de cate ori poate intr-o zi.. cu cat mai mult cu atat mai bine… (zice el)..

…doar ca mai nou i se urca acoolul la cap:)) .. dupa ce a scris un post in care :)) nu stiu exact ce vroia sa transmita(cu toate ca se numeste „cum sa te lasi de tigari„), dar mi-a dat de inteles ca viata lui sociala se invarte in jurul a 3 oameni:)) mai exact Ursu, Ferro si eu.. :))  citez:

  • daca esti fata, poti baga altceva in gura, decat o tigara;
  • daca esti baiat, poti face altceva cu mana, decat sa tii o tigara in mana;
  • lauda-te ca Ferruccio pe blog, astfel sigur nu vei mai avea timp sa aprinzi o tigara :D ;
  • toate fetele sa apeleze la Konnu, ca e julit;
  • Ursu are o olteanca misto;
  • Taisia se trage pe fese de cand o stiu;
  • Ferruccio e rapper coaie;
  • Ursu nu mi-a luat si mie pahar, oltenii sunt avari;
  • nu am televizor, Ursu mi-a ars priza, cu picioarele;
  • vinu’ de casa e de trei ori mai bun decat ala de cumparat;
  • vinu’ rosu e bun pentru femei cand il bea Taisia;
  • lu’ Ferruccio ii place de Taisia, da’ mai mult ii place Tantum, si noua;

dupa o astfel de denigrare:)) la o zi distanta Konnu a baut vinul care trebuia sa ajunga la mine:)) si a mai scris un post:

Semibeti

Io cu Ursu aka habarnist, suntem semibeti.

Urmatorul meci se desfasoara maine cu tuica de cirese. E acel perlandez de iti rupe capul. De la perlandez am eu cicatrice.

Restu’ e Cancan. Suntem deja prea beti sa mai povestim ceva. Taisia, futu-ti paru’ ala cret!

acuma..intrebarea mea nu e:))  ce are KonNu cu mine …:))de ma pomeneste in fiecare post// asta stiu… intrebarea e de fapt… Konnule..tie-ti place sa futi par?

ce-o fi aia semibeti??? acuma ori suntem beti ori nu mai suntem :))

3 responses to this post.

  1. Am facut furori in seara aia..am spart wordpressul..:)) :-j

    Răspunde

Lasă un răspuns

