Noiembrie. Schimbare. Caldura. Ce zici de o bere.. cu baietii?

.. e noiembrie.. nu stiu cum e pe la voi… dar la mine e clar o perioada in plina schimbare.. pana si vremea de afara s-a schimbat..

… a inceput cu o explozie interioara.. lucruile au scapat de sub control si uite asa odata cu starea de spirit mi s-a schimbat si culoarea parului..si forma unghiilor… si felul in care privesc.. si modul de a-mi petrece noptile.. si optiunile… mi-am schimbat si camera … am schimbat pana si tema blogului...  daca tot e schimbare sa fie si una virtuala… .. si-am mai schimbat ceva.. am schimbat oamenii in preajma carora obijnuiam sa-mi petrec timpul….            .. uite aici vroiam sa ajung!!!

… am iesit in ultima vreme cu fel si fel de oameni… insa doar unul singur m-a frapat si m-a amuzat ..aproape pana la lacrimi…

..era in jurul orei 7..adica 19:00.. eu ma indreptam spre casa.. el cred ca avea aceleasi intentii… si ne intalnim intamplator.. dupa saluturile de rigoare.. din una in alta .. timpul trece ..asa ca aduc in discutie faptul ca trebuie sa ajung acasa.. ma intreaba unde stau si se ofera sa ma conduca… nu dupa mult timp ajungem.. eu nu intram in bloc… el nu dedea semne ca ar vrea sa plece.. subiecte de discutat inca mai erau .. asa ca ne decidem sa mergem undeva..afara fiind deja prea frig…

….. ne asezam la masa … comandam… discutam.. asta pana cand ii suna telefonul:

el: – Da!..
tac’su: – Ce faci ma?! nici acum n-ai terminat repetitiile…?
el: – Ba da.. le-am terminat..
tac’su: – Pai si acuma unde esti?..
el: – Cu baietii… la o bere..

Hai noroc!!

 

2 responses to this post.

  1. Pff…tipic barbatesc.:d

    Răspunde

Lasă un răspuns

