Fuck your mother’s dead relatives!

am primit cred ca saptamana trecuta un mass cu  injuraturi din romana traduse in engleza .. erau mai multe da.. e funny asa sa ti le amintesti=)) bah cum suna ptr altii ce vorbim noi :))

•Ce puii mei? – What my chickens?

•Du-te-n pisicii mă-tii! – Go into your mother’s cats!

•Ce puşca mea? – What my gun?

•Pana mea! – My feather!

•Ce basca mea? – What my hat?

•E cu capu! – He is with his head!

•Dă-te-n sânge! Go into blood!

•Nu mă freca la icre! – Don’t rub my fish eggs!

•Plimbă ursul! – Walk the bear!

•Mă doare-n paişpe! – It hurts in my fourteen!

4 responses to this post.

  1. Posted by Deea on 08/11/2010 at 7:23 pm

    Eu am râs de m-am spart când am văzut astea :))) http://en.wikipedia.org/wiki/Romanian_profanity
    Erau mai multe, însă din păcate au fost şterse.

    Răspunde

  2. Posted by alexaxela on 15/11/2010 at 4:09 pm

    It hurts in my fourteen :)) aia e mult prea tare…

    eu la ‘Esti cu capul?” il stiam „Are u with the brains?!”

    Răspunde

Lasă un răspuns

