Unii nu inteleg…

… nici nu stiu daca sa rad sau sa ma ingrozesc … sa rad cu lacrimi?..sau sa ignor.. .. sau :)) vorba ‘ceea celebra .. ori aia ori aia? „ori”

.. de cand si-a redeschis blogul.. Konnu asta.. neavand ce face acasa.. se intalneste cu ursu :)) consuma si ei ca oamenii una alta :)) si apoi isi pun mintea, sau ce-a mai ramas din ea.. la contributie.. in felul asta se nasc oamenii obsedati :)) apai cum ar putea fi altfel daca in fiecare post ma aduce in discutie… daca posteaza poze editate cu mine…a fct chiar si un wallpaper.. iar acum .. cireasa de pe coliva… a facut un fanclub :))) am fanclub=));))cel mai probabil fara fani:))

…asa si eu acum, ce trebuie sa fac?????? :)) nu ca publicitatea ar strica …doar ca deja e prea multa./… DECI.. draga konnule… … cat o sa ma mai „publici”?:)))

20 responses to this post.

  1. Posted by Mihai Sandu on 09/11/2010 at 6:56 pm

    Te vrea :))

    Răspunde

  2. Posted by Mihai Sandu on 09/11/2010 at 7:05 pm

    Apropo … fraieru ala il imita pe piticigratis.net …

    Răspunde

  3. Posted by Konnu aka Conu on 09/11/2010 at 9:33 pm

    pai o sa mai tinem pana ne plictisim :))
    si ce mai mihai sandu, te-am bagat in seama?

    Răspunde

  4. Eu nu cred ca am scris vreun articol pe blogul meu despre tine…si nici n-am de gand sa scriu daca il redeschid….

    Răspunde

  5. E treaba lui ce face pe blogul personal..

    Răspunde

  6. Posted by FanTH on 09/11/2010 at 11:13 pm

    Buna seara Taisia! Vreau sa adaug si eu cateva cuvinte.. in primul rand daca nu te-ai simtii atacata nu i-ai mai raspunde d-lui Konnu, pentru ca din toate cacaturile pe care le zice acest pusti cordit de 16 ani ceva, ceva trebuie sa fie adevarat, nu ? Observ ca ai mici „”sclavi” ca sa le zic asa(fara suparare) care iti tin partea aiurea si chiar daca poate el sa zica ca nu s-a bagat in seama, tot bagat in seama se numeste.🙂

    Răspunde

  7. Posted by Mihai Sandu on 10/11/2010 at 8:24 pm

    Luati-ma de pula ! Pe romaneste !

    Răspunde

Lasă un răspuns

