o poza, una bucata intuitie si un barbat

el: hmm.. buna🙂
eu: salut
el: cmf?
eu: relativ bine.. tu cum o mai duci?
el: sunt ok..tocmai…aaaa
eu: tocmai ai vaz pozele de pe fb asa-i?
el: da asta vroiam sa.. de fapt de unde stii?
eu: spunei-i intuitie feminina..🙂
el: mereu stii ce vreau sa zic inainte de a o face si tu numesti asta intuitie?
eu: preferi sa zic ca esti barbat?..

..si nu orice barbat… u know.. it’s your ex virtual bf… adica tipul ala pe care l-ai cunoscut asta vara… v-ati placut si ati crezut ca o sa mearga toata chestia asta…. pana cand el a plecat acasa..
intr-un alt oras ..si totul s-a transformat intr-o relatie la distanta… in care vazutul extrem de rar
se compenseaza cu multe ore in fata monitorului .. printre randurile de pe messenger si webcam..
sau telefoanle de la miezul noptii..  dar dupa un timp te plictisesti si se rupe de la sine.. nimic brusc.. atat de evident ca nu necesita niciun cuvant in plus.. el era cu treburile pana peste cap..eu avand altceva mai bun de facut… cu alte cuvinte .. niciunul din noi nu simtea nevoia sa mai adauge ceva…. asta pana ieri.. ieri cand niste poze amarate ..au trezit la viata ce?.. amintirea? regretul? speranta? dorinta de a te intoarce?..la ceva ce oricum n-ai avut niciodata?…sau poate pur si simplu iti plac convorbirile la miezul noptii?

.. barbati🙂.. intotdeauna pleaca cu speranta ca ii vei astepta ptr. totdeauna… cand or sa inteleaga ca intotdeauna se intorc prea tarziu??..:d intotdeauna prea tarziu🙂

6 responses to this post.

  1. Posted by Deea on 11/11/2010 at 11:39 pm

    Iar noi o să fim acolo să le zicem „C’est la vie” şi „Au revoir”. :))))

    Răspunde

    • Posted by Thais on 11/11/2010 at 11:59 pm

      depinde cat e de tarziu:D.. depinde daca te lasa inima.. depinde de ce vrei tu sau mai bine zis..
      conteaza doar daca-l vrei inapoi??!!

      Răspunde

  2. :)) de ce de fiecare data ai dreptate?

    Răspunde

    • Posted by Thais on 12/11/2010 at 12:02 am

      1)ptr. ca sunt femeie
      2)ptr. ca sunt sagetator(noi mereu avem dreptate.. chiar si atunci cand nu avem)
      si 3) ptr ca fiecare se pricepe la cv:) eu ma pricep la concluzii:D..
      … no acuma si tie trebuie sa-ti palca cv.. unora le place alcoolul..altora le palce sa se plimbe.. altora sa schieze sau sa asculte muzica…altora sa se contrazica sau sa se certe sau sa traiasca ptr altii… mie-mi place sa am dreptate:d

      Răspunde

  3. okay, atunci nu te contrazic

    Răspunde

Lasă un răspuns

