Pentru tine eu… niciodata… Tu pentru mine… imposibil…

Ieri as fi vrut sa iti zic atat de multe, iar azi nu mai am cui!Ieri as fi vrut sa te tin strans in brate, dar azi nu mai am pe cine!Ieri nu am avut curaj sa te privesc in ochi,azi am curaj dar nu iti mai pot intalni privirea!Ieri am adunat atatea ganduri si sentimente dorind sa te iubesc, azi e prea tarziu caci tu nu mai esti!

Mi-ar fi placut atat de mult sa iti mai sarut pleoapele grele, sa iti mai tin in palma mea mana, sa te mai vad zambind si poate sa iti spun in sfarsit tot ce simt.Ieri as fi plecat capul rusinata de sentimentele mele, astazi as fi infruntat pe oricine si pe orice pentru NOI, dar sunt doar EU.

Ieri ma luai in brate si eu te respingeam, astazi te-as tine strans langa mine, dar nu mai esti. Ieri imi zambeai, astazi eu zambesc unei amintiri.Ieri nu ai fi lasat nicio lacrima sa imi spele obrajii, astazi plang in tacere. Ieri ma protejai de toti si de toate, astazi sunt singura si fragila, m-ai lasat a nimanui.

Acum, tot ce mi-as dori de la viata ar fi sa te mai am langa mine si sa nu imi mai fie frica.

Insa, e prea tarziu…

Ne intoarcem in trecut atunci cand ne este frica de viitor. Acceptam sa ne sacrificam prezentul doar pentru a continua trecutul. Dar oare suntem dispusi sa ne sacrificam si viitorul in aceasi directie?

De ce nu putem renunta la ceva cand stim ca este nociv, doar pentru ca ne este frica sa privim dincolo de “noi” si sa fim iarasi “eu”?

Nu cumva asta inseamna ca suntem doar umbra jumatatii din viata noastra? Asta sa insemne un intreg? Unul face tot ce-l taie capul, iar celalalt se adapteaza?

Ne permitem? Chiar ne permiem sa traim viata altuia in detrimentul vietii noastre?

Cand suficient este cu adevarat SUFICIENT?  cat de mult inseamna destul?

2 responses to this post.

  1. Gata! Nu mai citesc..deja e prea mult! In ceea ce ma priveste..ai pus punctul pe I…

    Răspunde

Lasă un răspuns

