..supradoza de moarte..

Ne sincronizam in iubirile noastre ce astazi si-au intersectat emisferele.
Am uitat ca timpul are notiune, am alunecat dincolo de rutina zilelor si ne-am unit mainile.
Am ratacit clipa pe buzele tremurande si ne-am savurat sarutul dincolo de strazile necunoscutelor regrete.
Suntem doi nebuni amanti ce ne pierdem sufletul printre asternuturile fiintelor noastre intregite de aceasta noua inima.
Vibrez cu tine… te zbati in mine… si transformam doiul in unitate…
Tu barbat si eu femeie… legati pentru eternitate de secretul aceluiasi pacat…

Lasă un răspuns

