Invitatie la dans…

Cad soaptele rand pe rand si raman goala in fata viselor tale. Dezbracata de mine iti sunt infidela azi mai mult decat maine… cu mainile tale cobori peste amintirile mele si imi sfasii rochia cu imprimeu de regrete.

Pacate imi sunt brodate pe marginile fiintei, iar eu le port dupa mine ca pe cea mai fina dantela de puritate. Si ma invart ca intr-un carusel cinic in bratele tale ce-mi cauta sanctitatea… si ma ametesti … si-mi iei mintile petala cu petala…

Stim amandoi ca puritatea nu mi-o mai port de multa vreme pe trup… dar te incapatanezi sa o cauti… sa fii tu exploratorul nedescoperitului uitat de demonii mei trecatori. Peregrina in realitatea mea dezarmanta sunt atat de statornica in visul ce-l inchid in colturile rotunde ale inimii mele.

Senzualitatea mi-e condamnata de credinte murdare, dar ratiunea mea nu cunoaste decat simtirea zeului suprem… dragostea. Nu caut aprobari si nici reprosuri in lumea exterioara, caci eu ma gasesc pe mine de fiecare data noua pe buzele lui nesarutate cu adevarat.

Am vrut sa renunt la visele incoltite in ieri… am vrut sa nu mai privesc muntele in inaltimea sa, desi eram atat de aproape de varf… am vrut sa uit…

Si m-am mintit ingrozitor de prost… magia mea nu se termina… zborul meu nu poate fi intrerupt… iar ochii nu-mi mai pot fi inchisi…

Degeaba imi spui ca acum totul tine de uitare… degeaba incerci sa-mi deschizi rani fara urme de cicatrici… degeaba incerci sa ma arunci in abisuri crapate sub credinte casante… am invatat de mult sa nu mai cred norii… ci sa urmaresc doar soarele…

Povesteste-mi, mai bine basmul noptii, si impleteste-mi in par astre nenascute… inca.

As vrea sa ma pierd si astazi in dansul nostru perpetuu..

Poate mi-e un pic prea dor de tine… incat sa imi mai pese de trecut…

..iar azi .. e ultima zi.. e sfarsitul inceputului… de maine o luam de la capat.. cu inceputul unui nou sfarsit😀

Lasă un răspuns

